Skravletråd Oktober

Ja. Er fullt av bunkerse her og tydeligvis. Og jeg er mørkerett. Så best å gjøre det på dagen :p
Ja, da er det en fordel om du tar det før mørket kommer ;)

Ja det var jo supert :-D

Men må bare få opp tempoet her likevel :-o

Hvordan er tempoet nå ?Jeg har lagt unger, de sover, mannen er ventet hjem om... vel, om en times tid kanskje? Halvannen? Noe sånn. I mellomtiden skravler jeg

Ja, den er nydelig :) svigermor strikker den i en annen farge da,jeg ville ha den rød :)
Rødt er jo veldig fint da:)
Passer godt til jul også ;)

Ikke sant :) ble du plaget tidlig?
Ååja. Plaget siden uke 12. Og endte opp med krykker siste tiden. Alt jeg klartr å gjøre var å møte opp på noen forelesninger og på eksamenene mine. Ble stortsett hjemmeværende og måtte hvile hele tiden :/

Ja, da er det en fordel om du tar det før mørket kommer ;)
Jepp. Ellers får vel naboene seg en latter når de ser en livredd jente springe hylene i skogen og prøve å finne veien hjem :p hahaha

Huff da:p tørke opp selv?

Særlig lite aktuelt, det ble definitivt meg som måtte rydde opp, men duken må byttes. Det gikk selvsagt utenfor plastspisebrillen hennes.

Ååja. Plaget siden uke 12. Og endte opp med krykker siste tiden. Alt jeg klartr å gjøre var å møte opp på noen forelesninger og på eksamenene mine. Ble stortsett hjemmeværende og måtte hvile hele tiden :/
Det hørtes ikke bra ut :( ble du raskt bra igjen?
jeg fikk det relativt tidlig jeg også. Ble fult sykemeldt i mnd 5, frisør med bekkenløsning var vist ikke helt bra.. Gubbis tok meg med på mange fine kjøreturer da :)

Back
Topp