Skravletråd Oktober

Jepp. Ellers får vel naboene seg en latter når de ser en livredd jente springe hylene i skogen og prøve å finne veien hjem :p hahaha
Huff, synes jeg ser det for meg :eek: :p

Rødt er jo veldig fint da:)
Passer godt til jul også ;)
Ja, det var det jeg så for meg :) spørs egentlig bare hvordan hun selv reagerer. Den er jo av ull så jeg er redd d et kan bli litt varmt til henne..

Det hørtes ikke bra ut :( ble du raskt bra igjen?
jeg fikk det relativt tidlig jeg også. Ble fult sykemeldt i mnd 5, frisør med bekkenløsning var vist ikke helt bra.. Gubbis tok meg med på mange fine kjøreturer da :)
Når de verste smertene etter keisersnittet var borte så var bekkenplagene borte :) utroli deilig følelse og kunne gå normalt igjen:)
Den skjønner jeg godt! Tungt yrke fra før har jeg hørt

Ja, det var det jeg så for meg :) spørs egentlig bare hvordan hun selv reagerer. Den er jo av ull så jeg er redd d et kan bli litt varmt til henne..
Her bruker vi mye ullklær :)
Blir hun lett varm eller?

Hahah. Desverre det som ville blitt en realitet. Hahaha :p
Rekker jo nesten ikke ut om ettermiddagen i dagslys for tida. Når middagen er over er jo mørket der.

Her bruker vi mye ullklær :)
Blir hun lett varm eller?
Bruker mye ull her også, men ja hun blir så fort varm, stakkars henne for jeg er kjempe kald av meg og kler på henne.

Bruker mye ull her også, men ja hun blir så fort varm, stakkars henne for jeg er kjempe kald av meg og kler på henne.
Da skjønner jeg. Satser på at det blir greit da:)

Når de verste smertene etter keisersnittet var borte så var bekkenplagene borte :) utroli deilig følelse og kunne gå normalt igjen:)
Den skjønner jeg godt! Tungt yrke fra før har jeg hørt
Åh, det var enda godt å høre ♡

Back
Topp