En ny reise :)

Uke 18, 17+3
Da har jeg vært på OUL i dag. Ble satt 2 dager tilbake. Helt greit.
Alt så helt perfekt ut.Termin er beregnet til 23.3.16 som jeg fant helt opprinnelig.

MEN, hun mente det var en jente så nå er vi litt kjønnsforvirret alle mann;)
Vi får se om vi tar en 3D UL over jul, er så sykt nysgjerrig.

Symptomer/Plager: Trøtthet som kommer og går. Føler meg kanskje litt mer opplagt. Sulten. Doturer 2-3 ganger per natt. magen vokser:) Begynner å føle meg mer normal nå. Greier ikke lukten av kjøtt.... merkelig.
Herlig at alt var bra på ul :)
Sprøtt at jordmor tror det er jente :eek: plutselig var det 50/50 igjen :eek: viste hun hvorfor hun trodde det var jente? Ekstra spennende da!!

Vi skal også ha 3D rundt juletider :) håper å få bestilt til uke 27 (uken før jul) :)
 
Uke 18, 17+3
Da har jeg vært på OUL i dag. Ble satt 2 dager tilbake. Helt greit.
Alt så helt perfekt ut.Termin er beregnet til 23.3.16 som jeg fant helt opprinnelig.

MEN, hun mente det var en jente så nå er vi litt kjønnsforvirret alle mann;)
Vi får se om vi tar en 3D UL over jul, er så sykt nysgjerrig.

Symptomer/Plager: Trøtthet som kommer og går. Føler meg kanskje litt mer opplagt. Sulten. Doturer 2-3 ganger per natt. magen vokser:) Begynner å føle meg mer normal nå. Greier ikke lukten av kjøtt.... merkelig.
Så flott at alt så fint ut :) Men oi, tenk at hun mente det var en jente :eek: Det var jo nettopp en gutt jo! Så spennende :) Jeg hadde helt klart tatt en til ul, det kommer jeg til å gjøre hvis kjønnet ikke vises på OUL :p Er alt for nysgjerrig.
 
Herlig at alt var bra på ul :)
Sprøtt at jordmor tror det er jente :eek: plutselig var det 50/50 igjen :eek: viste hun hvorfor hun trodde det var jente? Ekstra spennende da!!

Vi skal også ha 3D rundt juletider :) håper å få bestilt til uke 27 (uken før jul) :)
JA, rart det der.. Nå er jegforvirret;)
Hun zoomet inn og forklarte at sånn og sånn ser dere at det er jente. Så jeg stoler jo å henne. Hun driver vel sikkert med dette daglig. Tenker det blir 3D her og, mannen er mest nysgjerrig :) Hvordan er formen din nå?
 
Så flott at alt så fint ut :) Men oi, tenk at hun mente det var en jente :eek: Det var jo nettopp en gutt jo! Så spennende :) Jeg hadde helt klart tatt en til ul, det kommer jeg til å gjøre hvis kjønnet ikke vises på OUL :p Er alt for nysgjerrig.
Ja, utrolig rart. Var jo gutt en uke før... merkelig. Vi er så usikre nå. Fremdeles guttefølelse på meg så vi får se. Hvordan går det med deg?
 
Uke 19: 18+2
Termin 21.3.16

Energien kommer mer og mer. Det er deilig. Fått til 1-2 styrkeøkter i uken og 1-2 gåturer. Var på jakt igjen på søndag . Ble 4 timer i marka. Fikk til og med fangst;) Ikke det dårlig at "den gravide dama" ordner opp:)

Kondisjonen er mye dårligere, blir fort andpusten.


Symptomer/Plager: Sover dårlig. Tisser ofte. Tidvis hodepine. Veldig følsom for varme.
Sulten, har gått noe ned. Ikke så stor trang til mat som tidligere.Stølheten og ryggvondet har vært borte en ukes tid nå. Håper det kommer av at treningen fungerer.
Merker mer og mer liv. Små dult og noe bobler. Er så beroligende. Fikk vite på OUL at morkaka lå bak, så det var en lettelse.

Cravings: Ritz kjeks med hvitløksost, frukt og grønnsaker. Vil helst ha sunn mat.

Vektøkning:
Startvekt 65 kg
Ved 10 uke: 67 kg
Uke 17: 69,3 kg
Uke 18: 71 kg
 
JA, rart det der.. Nå er jegforvirret;)
Hun zoomet inn og forklarte at sånn og sånn ser dere at det er jente. Så jeg stoler jo å henne. Hun driver vel sikkert med dette daglig. Tenker det blir 3D her og, mannen er mest nysgjerrig :) Hvordan er formen din nå?
Det blir jo veldig spennende å se på 3D-ul da :) Men da dere fikk beskjed om at det var gutt da? Fikk dere like god forklaring da? Jeg stoler mest på resultatet fra oul fordi det sa det sammen som magefølelsen min :p Ellers er det ikke sikkert jeg hadde stolt på det like mye :p

Formen min er sånn passe... Mye å gjøre på jobb for tiden og det er skikkelig drit. Skal egentlig bare jobbe 50%, men jobber mer enn det nå og blir supersliten av det. Men skal snart ha en uke ferie og det gleder jeg meg veldig til :)
 
Det blir jo veldig spennende å se på 3D-ul da :) Men da dere fikk beskjed om at det var gutt da? Fikk dere like god forklaring da? Jeg stoler mest på resultatet fra oul fordi det sa det sammen som magefølelsen min :p Ellers er det ikke sikkert jeg hadde stolt på det like mye :p

Formen min er sånn passe... Mye å gjøre på jobb for tiden og det er skikkelig drit. Skal egentlig bare jobbe 50%, men jobber mer enn det nå og blir supersliten av det. Men skal snart ha en uke ferie og det gleder jeg meg veldig til :)
Da de trodde det var gutt, virket han rimelig sikker, men det gjorde egentlig hun jordmoren på sykehuset også. Han tok tom ut et bilde han mente var snurrebassen...
Jeg stoler også på OUL, men magefølelsen sier gutt fremdeles;)Så gøy, skal du til utlandet?
 
Uke 20: 19+4
Termin 21.3.16


Energien har kommet for fullt. Fått til 2 styrkeøkter denne uken, to gåturer og så blir det jakt i helgen.
Kondisjonen er fremdeles dårligere, blir fort andpusten.


Symptomer/Plager: Tisser 1´3 ganger per natt.. Tidvis hodepine. Veldig følsom for varme.
Blitt mer sulten, føler jeg aldri blir mett. Må ha frukt eller grønt hele tiden;) Jakka er nesten for trang over magen. Det er også flere av mine tettsittende topper;( BHen begynner også å stramme mer og mer. Måtte ta den ut et hakk i går.

Nå har både mannen og jeg kjent de første sparkene utenpå. Han kjente i går(19+3 og for ca 1 uke siden). Jeg kjente først selv for to dager siden. Det er magisk. Kjenner liv daglig. Alt fra dult til skikkelige spark.

Cravings: Frukt og grønt. Ordentlig middag. Ost og skinke.

Vektøkning:
Startvekt 65 kg
Ved 10 uke: 67 kg
Uke 17: 69,3 kg
Uke 18: 71 kg
19+4: 72,5

Vektøkning nesten halvveis: 7,5 kg
 
Da de trodde det var gutt, virket han rimelig sikker, men det gjorde egentlig hun jordmoren på sykehuset også. Han tok tom ut et bilde han mente var snurrebassen...
Jeg stoler også på OUL, men magefølelsen sier gutt fremdeles;)Så gøy, skal du til utlandet?
Typisk at begge sjekket veldig grundig da :p også er det jo noe med den magefølelsen... klarer dere å vente til jul med å få vite det? :)

Ja, jeg skal en uke til Spania :) det blir deilig tenker jeg :) reiser i morgen :)
 
Typisk at begge sjekket veldig grundig da :p også er det jo noe med den magefølelsen... klarer dere å vente til jul med å få vite det? :)

Ja, jeg skal en uke til Spania :) det blir deilig tenker jeg :) reiser i morgen :)
Vi har bestillt en #d ultralyd i begynnelsen av desember;) Fikk en kampanjepris så da var det ok.
Så deilig da. Da må du kose deg masse!
 
Uke 21: 20+4
Termin 23.3.16


Fremdeles mye energi. Trente 2 styrkeøkter, en lang tur i skogen. Blir nok tur i helgen igjen. Men merker jeg gjerne trenger en dag mellom treningene.


Symptomer/Plager: Tisser kun 1 gang per natt nå. Tidvis hodepine.
Veldig sulten hele tiden!, Må ha frukt eller grønt hele tiden. BHene begynner å bli for smale i omkretsen.

Det er mye liv og spark hver dag nå. Andre dager mer enn andre. Koselig

Cravings: Frukt og grønt. Klementiner og plommer.

Vektøkning:
Startvekt 65 kg
Ved 10 uke: 67 kg
Uke 17: 69,3 kg
Uke 18: 71 kg
Uke 19+4: 72,5
Uke 20+4: 73,8

Gått opp mye de siste to ukene. Magen vokser i rekordfart. Føler ikke at jeg spiser noe mer enn hva eg har gjort tidligere.
 
Så flink du er :)
Jeg vokser i rekordfart også hvis det er noe trøst :p føler jeg eser ut :p haha.
 
Rart det der, magen har skutt ut de siste ukene:) hvordan er formen din?
Veldig rart og litt gøy også. Magemusklene mine delte seg for et par dager siden... utrolig ekkelt :p så nå tyter magen ut her :p
Formen min er superfin nå!! Det skjedde noe da jeg passerte 20 uker og nå føler jeg meg skikkelig pigg rett og slett. Har gått mange lange turer og trent styrke. Helt fantastisk! Håper det holder seg sånn :)
 
Veldig rart og litt gøy også. Magemusklene mine delte seg for et par dager siden... utrolig ekkelt :p så nå tyter magen ut her :p
Formen min er superfin nå!! Det skjedde noe da jeg passerte 20 uker og nå føler jeg meg skikkelig pigg rett og slett. Har gått mange lange turer og trent styrke. Helt fantastisk! Håper det holder seg sånn :)
Så utrolig bra!! Hvordan merket du at de delte seg?
 
Så utrolig bra!! Hvordan merket du at de delte seg?
Merket noen dager at det rev og slet skikkelig i musklene og plutselig like etter tøt det ut på midten da jeg skulle reise meg opp (type sit-ups bevegelse). Har ikke strukket noe mer i magen siden det, så antar at de er ferdig delt :p håper hvertfall det :p
 
Så herlig med mye spark og liv i magen :) Jeg har også en veldig aktiv liten tulle i magen, og det er jo bare verdens herligste følelse :happy: Men så heldige dere er som har nye energi. Her er det stikk motsatt. Sovner tidlig, orker ingenting, blir anpusten bare av å puste synes jeg :p
Magen min har også skutt ut de siste par ukene. Folk på jobben sier jeg ble plutselig gravid :joyful:
 
Merket noen dager at det rev og slet skikkelig i musklene og plutselig like etter tøt det ut på midten da jeg skulle reise meg opp (type sit-ups bevegelse). Har ikke strukket noe mer i magen siden det, så antar at de er ferdig delt :p håper hvertfall det :p
aha, skal jeg huske på. Er vel normalt på denne tiden:)
 
Så herlig med mye spark og liv i magen :) Jeg har også en veldig aktiv liten tulle i magen, og det er jo bare verdens herligste følelse :happy: Men så heldige dere er som har nye energi. Her er det stikk motsatt. Sovner tidlig, orker ingenting, blir anpusten bare av å puste synes jeg :p
Magen min har også skutt ut de siste par ukene. Folk på jobben sier jeg ble plutselig gravid :joyful:
Ja, nå er det mye liv hver dag. Så herlig.Energien er fremdeles din, men merker ting er tuyngre. Bøye seg ned eller gå lang blir jeg veldig anpusten.Artig med stor mage:) Folk tør endelig å spørre. he he
 
Uke 23: 22+0
Termin 23.3.16


Fremdeles mye energi.Fått trent 1-2 styrkeøkter de siste ukene og 1-2 gåturer. Litt variert da det er mye annet som skal gjøres og altfor liten tid. Men en økt av hver er et minimum.


Symptomer/Plager: Tisser kun 1 gang per natt nå. Litt kvalm igjen på formiddagen.
Dårlig matlyst og egentlig matlei. Må ha frukt eller grønt. BHene er satt ut på det ytteste hakken ;/
Fått noen rare strekkinger ved lysken på hver side som gjør det tungt å gå. Kommer innimellom. Lurer på hva det er... Litt murringer eller lite.

Det er mye liv og spark hver dag nå. Andre dager mer enn andre. Koselig

Cravings: Frukt og grønt. Klementiner og plommer.

Vektøkning:
Startvekt 65 kg
Ved 10 uke: 67 kg
Uke 17: 69,3 kg
Uke 18: 71 kg
Uke 19+4: 72,5
Uke 20+4: 73,8
Uke 21+3: 74,1

Ok, vektøkning sist uke. Magen vokser i rekordfart. Og virker skikkelig stram og rar.
 
Back
Topp