Åja. Men vi må ta igjen de 1000 vi manglet fra i går også en av de dagene før fredag :/Nei.
Tamara utfordret oss til å klare 7.000 i dag.
Det er på disse 7.000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja. Men vi må ta igjen de 1000 vi manglet fra i går også en av de dagene før fredag :/Nei.
Tamara utfordret oss til å klare 7.000 i dag.
Det er på disse 7.000
Det er det faktisk!Det er faktisk ganske vesentlig![]()
Nå må ikke du være så pessimistiskSer desverre mørkt ut tror jeg![]()
Deg om det, jeg syns de har blitt tatt litt for mange ganger for uetisk produksjon
Det er litt tidig ennå i grunn.Du har lov til å legge deg, så lite som du har sovet. Håper du får ei bedre natt ♡
Håper han sover fint inatt daJa skikkelig og. Og ble ikke bedre utover ettermiddagen. Heldigvis sovnet for natten nå![]()
Blir ikke lenge til ihverfallSkal du sove?
Rolig kveld på jobb?God kveld
Hva gjør du?
Har laget en egen tråd hvor jeg oppfordrer til liv.Jeg tenkte jeg skulle legge inn en bra innsats den neste timen jeg også, både i å skravle og i å oppdatere på hvor mye som er igjen (om ikke noen andre allerede gjør det da) fordi i alle fall jeg motiveres av å se det gå nedover
I går gikk det ca 100 ned på rundt 10 minutter gang på gang. Men det er ikke fort nok
Jeg liker å bake litt forskjellig jegHva liker du best å bake?
Haha, stoff koster!Nei, dyrt å drive med stoff. Haha![]()
Ja, liker å gi det og elsker å motta det![]()
Spørs om jeg blir den gale single kattedamen, da tror jeg gubbis kryper ut døraTenk sååå koselig da!![]()
Det høres jo lovende utCa 2300 innlegg igjen å skrive på 3 timer folkens. Det er ikke 1000 pr time som vi manglet i går, i det minste...
Det er jo et godt tegnVirker litt bedre.. han kan iallefall komme seg opp av sofaen uten å høres ut som han er 90![]()
Det er braBle å tørke seg i en fart og bare hive seg i seng med mini. Pupp funker godt og sovnet ganske så fornøyd
Drikker melk nå, så det gjorde jo detDa burde det gå bra![]()
Mangler 2.200 nåDet ville overraske meg![]()
Håper jeg også men allerede hatt ett par sutreøkter. Ser for meg en ny natt med han i armkroken og nekte og sove i sin egen seng.Håper han sover fint inatt da![]()
Yes, det er tortur!Vet ikke hvorfor, men får alltid lyst på kake når jeg åpner denne tråden![]()
Nå fikk jeg faktisk lyst på melkDrikker melk nå, så det gjorde jo det![]()