På grunn av leksene?Det ble en enkel brownies med hapå oppå, står i ovnen nå. Må smiske litt med 15 åringen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På grunn av leksene?Det ble en enkel brownies med hapå oppå, står i ovnen nå. Må smiske litt med 15 åringen![]()
Jeg skal bake kake senere i uka, men vet ikke helt hva det blir endaJa det er enkelt og godt![]()
Deg om det, jeg syns de har blitt tatt litt for mange ganger for uetisk produksjonDet gjør jeg![]()
JaPå grunn av leksene?
Jeg er egentlig ikke noen baker jeg.. men liker å smake når andre baker daJeg skal bake kake senere i uka, men vet ikke helt hva det blir enda![]()
Jeg liker veldig godt å bake jeg daJeg er egentlig ikke noen baker jeg.. men liker å smake når andre baker da![]()
Blir hun sikkert glad forKanskje jeg skal lage en til mamma![]()
Ja syns detSnill mamma da![]()
Hvilken da?Det ble jaggu kake...
Enkel brownie. Toppet med hapåHvilken da?
Stakkars, både liten og stor ♡Prøvde meg på en god lang varm dusj. Den som hylgråt sine bitre tårer når jeg var ferdig var mini. Skal ikke være lett med en liten som ikke klarer å finne den dype søvnen
Hihi, det regner jeg medDet er bra, jeg kan smake![]()
![]()
Hva liker du best å bake?Hihi, det regner jeg med![]()
Da burde det gå braSkulle heldigvis ikke kjøpe så mye, og han var akkurat på tråden her. Jeg nevnte at melka hastet, så det skal nok gå bra![]()
![]()
Er fullstendig klar over det.Ca 2300 innlegg igjen å skrive på 3 timer folkens. Det er ikke 1000 pr time som vi manglet i går, i det minste...
Haha, huffDet syns egentlig jeg også.
Husker storesøster itillegg til å spise dagens sjokolade også tok en liten bit av den store som var i luke 24.
Når 24. kom var det bare en bitte, bitte liten bit igjen som falt ned bak sengen og det var krise på rommet hennes.
Hun og mamma lette og lette etter denne bitte, bitte lille biten, men fant den ikke![]()