Skravletråd Oktober

Prøvde meg på en god lang varm dusj. Den som hylgråt sine bitre tårer når jeg var ferdig var mini. Skal ikke være lett med en liten som ikke klarer å finne den dype søvnen

Prøvde meg på en god lang varm dusj. Den som hylgråt sine bitre tårer når jeg var ferdig var mini. Skal ikke være lett med en liten som ikke klarer å finne den dype søvnen
Stakkars, både liten og stor ♡

Ca 2300 innlegg igjen å skrive på 3 timer folkens. Det er ikke 1000 pr time som vi manglet i går, i det minste...

Ca 2300 innlegg igjen å skrive på 3 timer folkens. Det er ikke 1000 pr time som vi manglet i går, i det minste...
Er fullstendig klar over det.
Hadde tenkt å legge inn en god innsats en liten time til, men så kom forkjølelsen og tok meg.
Er ikke sikker på hvor mye jeg faktisk orker

Det syns egentlig jeg også.
Husker storesøster itillegg til å spise dagens sjokolade også tok en liten bit av den store som var i luke 24.
Når 24. kom var det bare en bitte, bitte liten bit igjen som falt ned bak sengen og det var krise på rommet hennes.
Hun og mamma lette og lette etter denne bitte, bitte lille biten, men fant den ikke :P
Haha, huff:P Jeg husker også at den i luke 24 var større, men det er den ikke lenger:-O

Jeg har nesten ikke skravlet i dag, det har vært så mye annet på programmet, først jobb, så foreldresamtale på skolen, så middag, så kirka med fireåreingen, så legging av barn, og en kropp som det vel ikke finnes en millimeter på som ikke både er glad for at jeg er sykemeldt i mrogen OG at jeg ikke skal noe som helst, ikke lege, jordmor, barn til lege, vaksine, glukosebelastning elelr noe som helst, bare... jeg er sykemeldt og jeg skal være hjemme og hvile. Evt en tur og handle noe, men det er helt valgdritt og dessuten valgfritt tidspunkt.

Back
Topp