Ikke i bruk
Forumet er livet
Hele 13 dagerDet klarer du, lenge igjen til november enda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hele 13 dagerDet klarer du, lenge igjen til november enda!
Det var det jeg plutselig begynte å tenke på, da jeg innså at den ble oppdatert relativt ofte!Det har jeg ikke tenkt på før. Dere kan jo lett regne ut innlegg selv ved å se på den statistikken![]()
4349 skrev dere i gårDet var det jeg plutselig begynte å tenke på, da jeg innså at den ble oppdatert relativt ofte!
Forutsetter at noen tar den ved midtnatt da, og at tellingen din begynner da, og ikke har noe med den der server-oppdateringen i 2-tiden å gjøre, vi vet jo at det er noe med at de første timene av en ny mnd hjelper det ikke å skravle for den nye topp 100
Men en indikasjon på om vi klarer utfordringer bør den kunne gi.
Tviler på at vi skrev 6000 i går?
Jeg er hakket mer motivert i dag enn i går, det kom seg sånnsett i går også sånn litt, men engasjere terminforumet mitt blir tungt.vi får se.
Vi må prøve å skravle mer og, denne tråden er jo stille!!!
MorgenGod morgen jenter. Hva står på planen i dag??
Vi fyker straks avgårde på håndballcup med jentungenOg etter det blir det fotballkamp Hønefoss mot Sogndal
![]()
God morgenGod morgen jenter. Hva står på planen i dag??
Vi fyker straks avgårde på håndballcup med jentungenOg etter det blir det fotballkamp Hønefoss mot Sogndal
![]()
God morgenGod morgen dere![]()
Skal i dag?![]()
Okei. Koselig da. Vet du hva dere får til middagGod morgen. Skal på middag til foreldrene mine
. Jeg og mini drar om ikke så lenge siden gubben skal på noe treningsgreier fra 11-13 så kommer han etterpå
. Blir nok en tur eller 2 der med hunden til foreldrene mine
. Du da?
God morgenGod morgen jenter. Hva står på planen i dag??
![]()
Har hørt rykter om noe stek av ett eller annet slagOkei. Koselig da. Vet du hva dere får til middag?
Vi skal på skogstur![]()
God morgen!God morgen jenter. Hva står på planen i dag??
![]()
Har aldri fått til å strikke sokker, klarer mye annet, men akkurat sokker syntes jeg er vanskeligStrikka ullsokker! Bare helt vanlige lesterSkal være julegave til brodern.. Er blå sokker med multifargede striper og hæl/tå
)
Ohh så deilig daHar hørt rykter om noe stek av ett eller annet slag. Med hjemmelaget rødvinssaus
. Så gleder meg til den
![]()
Ja vi fikk det en gang tidligere også og var veldig godtOhh så deilig da![]()
Så bra daJa vi fikk det en gang tidligere også og var veldig godt. Til og med mini elsker det
![]()
Er jo godt det ogsåSå bra da![]()
Her skal vi ha stekt torsk i dag
Det skal nok gå fiint!Juhu mangler bare 113 innlegg så har jeg nådd målet mitt med 500 innlegg i oktoberDet klarer jeg!!
Er på Clarion EnergyHvile hotell overnatter du på?
Klar Stavanger er best, det er jo der Babyverden "bor"![]()
Det er vel ikke akkurat noe å skryte av....Dere skrev 4943 innlegg i går![]()