Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du sy?Snille kjæresten min som spanderte systoff til meg idag. Gikk litt gærn og kjøpte mye :O
Ja veldig deiligGod kveld!
Så bra da![]()
Nam namOmnomnom! Vi har bakt boller idag![]()
HeisannHeisann alle sammen!![]()
Bare slapper av og ser på tvJa veldig deiligvåkna og da fikk hun litt mme å sovna videre
Nam nam
Heisannhva gjør du i kveld ?
Aner ikke.Hva skal du sy?
Veldig snill kjæreste forresten![]()
Hvordan type sokker har du laget? :-DI dag ble jeg endelig ferdig med sokkene jeg har strikka
... Og så er det bare å finne seg et nytt prosjekt![]()
Hvordan type sokker har du laget? :-D
AbsoluttVeldig viktig med alenetid jadet trenger man!
Forresten, om noen merker seg tallene i denne rundt midtnatt så har vi vel ikke FASITEN, men en viss indikasjon på morgendagen forresten? Kommer sikkert en utfordring da også
Vis vedlegget 141548 Hentet fra forumets hovedside på nett
Og jeg som ikke får lov å være med på fotballhar følgelig 5 timer alene hjemme med fireåringen. Meget mulig noe skravletid på mor

Er det sant?!Heldiggris! Beste byen ever![]()
Takk for detJa, var nok det. Vi er jo mest vant til å være hjemme. Og få besøk deridag har hun vært i kjempehumør. Og fått lekt med søskenbarnet sitt. Hun var så stolt over å ha lekt med henne så lenge og at snupps hadde smilt så mye og vært så glad
![]()
Takkhåper du får en super helg
![]()
Knall.
Hvile hotell overnatter du på?Er det sant?!har foreløpig bare sett hotellet
![]()
Det klarer du, lenge igjen til november enda!Juhu mangler bare 113 innlegg så har jeg nådd målet mitt med 500 innlegg i oktoberDet klarer jeg!!
Det har jeg ikke tenkt på før. Dere kan jo lett regne ut innlegg selv ved å se på den statistikken