Da blir han nok fornøydFc barcelona hettegenser + to neymar t-skjortee. Var det jeg manglet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir han nok fornøydFc barcelona hettegenser + to neymar t-skjortee. Var det jeg manglet
Nei det var nok litt uvant for henneJoda det gjorde vihun sov siste halvdel av turen. Og ble litt mye for henne når vi kom frem at det ble hylskrik i en times tid før det ble natta. Kombinasjon overtrøtt, folk, ny plass og sulten ekke god
![]()
Det var billig da. Og meget kjekt at de heller ville ha det daVar på Havaristen her om dagen og en av disse tingene de hadde denne gang var Ella's fruktpureer, og jeg tok med ganske mange hjem. Kr 6,- per stykk er vel omtrent halv pris og vi bruker dem i grøten til lille U.
Før i dag spøkte jeg med de eldste om at de kunne få en slik istedenfor sjokolade til barneTV..
Til min store overraskelse ble de veldig glade, og de ville ha en rød med jordbær.
Ved det er jo sunnere så hvorfor ikke
Ja, var nok det. Vi er jo mest vant til å være hjemme. Og få besøk derNei det var nok litt uvant for henne
Håper dere får en flott helg da!
Så koselig)
Er det, men *litt* rart å se eldsten på 8,5 år sitte å spise fruktpure beregnet på babyerDet var billig da. Og meget kjekt at de heller ville ha det da![]()
Er det, men *litt* rart å se eldsten på 8,5 år sitte å spise fruktpure beregnet på babyer![]()
Har dere ikke fått i gang deres enda?Hei hå! Alt vel?
Her har vi vært ute på farten hele dagen... Låner bil i helgen, så må jo utnytte den![]()
Håper ryggen bærgerGod kveldNå sitter jeg å venter på at lillejenta mi skal sovne i senga si. Mannen har vært fordufta i hele dag for å hjelpe foreldra med bæring. Spent på om jeg får han tilbake ikveld med enda mer ødelagt rygg.
Hva er deres planer ikveld?![]()
Har dere ikke fått i gang deres enda?
Nommin stakkars da. Er jo ikke så lett å være liten da ..Ikke lett å være liten og mammadalt. Sendte gubben på badet med mini og det var noen bitre tårer som kom hos mini hørte jeg. Fikk en gutt full i tårer og helt rød under øynene for kun mamma er best♡♡. Skulle absolutt ikke være med pappaen i kveld nei
Mine liker slike ting, vi bruker "babysmoothie på pose" når de har feber etc, veske og næring på en gang. Why not?Var på Havaristen her om dagen og en av disse tingene de hadde denne gang var Ella's fruktpureer, og jeg tok med ganske mange hjem. Kr 6,- per stykk er vel omtrent halv pris og vi bruker dem i grøten til lille U.
Før i dag spøkte jeg med de eldste om at de kunne få en slik istedenfor sjokolade til barneTV..
Til min store overraskelse ble de veldig glade, og de ville ha en rød med jordbær.
Ved det er jo sunnere så hvorfor ikke
Nei ikke lett alltidNommin stakkars da. Er jo ikke så lett å være liten da ..![]()
Herlig med tur daVært ute å gått meg en tur i skogen nå, pokker så uggent og kaldt. Godt å komme inn å fyre..
Who not var også akkurat det jeg tenkteMine liker slike ting, vi bruker "babysmoothie på pose" når de har feber etc, veske og næring på en gang. Why not?