Skravletråd Oktober

Joda det gjorde vi ;) hun sov siste halvdel av turen. Og ble litt mye for henne når vi kom frem at det ble hylskrik i en times tid før det ble natta. Kombinasjon overtrøtt, folk, ny plass og sulten ekke god:p
Nei det var nok litt uvant for henne:)
Håper dere får en flott helg da!

Var på Havaristen her om dagen og en av disse tingene de hadde denne gang var Ella's fruktpureer, og jeg tok med ganske mange hjem. Kr 6,- per stykk er vel omtrent halv pris og vi bruker dem i grøten til lille U.

Før i dag spøkte jeg med de eldste om at de kunne få en slik istedenfor sjokolade til barneTV..
Til min store overraskelse ble de veldig glade, og de ville ha en rød med jordbær.
Ved det er jo sunnere så hvorfor ikke

God kveld :) Nå sitter jeg å venter på at lillejenta mi skal sovne i senga si. Mannen har vært fordufta i hele dag for å hjelpe foreldra med bæring. Spent på om jeg får han tilbake ikveld med enda mer ødelagt rygg.

Hva er deres planer ikveld?:)

Var på Havaristen her om dagen og en av disse tingene de hadde denne gang var Ella's fruktpureer, og jeg tok med ganske mange hjem. Kr 6,- per stykk er vel omtrent halv pris og vi bruker dem i grøten til lille U.

Før i dag spøkte jeg med de eldste om at de kunne få en slik istedenfor sjokolade til barneTV..
Til min store overraskelse ble de veldig glade, og de ville ha en rød med jordbær.
Det var billig da. Og meget kjekt at de heller ville ha det da ;)

Nei det var nok litt uvant for henne:)
Håper dere får en flott helg da!
Ja, var nok det. Vi er jo mest vant til å være hjemme. Og få besøk der :) idag har hun vært i kjempehumør. Og fått lekt med søskenbarnet sitt. Hun var så stolt over å ha lekt med henne så lenge og at snupps hadde smilt så mye og vært så glad :)

Takk:D håper du får en super helg ;)

God kveld :) Nå sitter jeg å venter på at lillejenta mi skal sovne i senga si. Mannen har vært fordufta i hele dag for å hjelpe foreldra med bæring. Spent på om jeg får han tilbake ikveld med enda mer ødelagt rygg.

Hva er deres planer ikveld?:)
Håper ryggen bærger :)
Skal i bursdag, hadde egentlig bestemt meg for å ikke dra men mamma ville gjerne ha tuppa så drar vi begge to :)

Ikke lett å være liten og mammadalt :-). Sendte gubben på badet med mini og det var noen bitre tårer som kom hos mini hørte jeg. Fikk en gutt full i tårer og helt rød under øynene for kun mamma er best♡♡. Skulle absolutt ikke være med pappaen i kveld nei

Ikke lett å være liten og mammadalt :). Sendte gubben på badet med mini og det var noen bitre tårer som kom hos mini hørte jeg. Fikk en gutt full i tårer og helt rød under øynene for kun mamma er best♡♡. Skulle absolutt ikke være med pappaen i kveld nei
Nommin stakkars da. Er jo ikke så lett å være liten da .. :)

Mine liker slike ting, vi bruker "babysmoothie på pose" når de har feber etc, veske og næring på en gang. Why not?

Heihei;) Fin lørdag:)?

Her har det vært travelt:):)

Kakebakst, besøk, tur etc=)

Back
Topp