Skravletråd Oktober

Det har jeg ikke tenkt på før. Dere kan jo lett regne ut innlegg selv ved å se på den statistikken :)
Det var det jeg plutselig begynte å tenke på, da jeg innså at den ble oppdatert relativt ofte!

Forutsetter at noen tar den ved midtnatt da, og at tellingen din begynner da, og ikke har noe med den der server-oppdateringen i 2-tiden å gjøre, vi vet jo at det er noe med at de første timene av en ny mnd hjelper det ikke å skravle for den nye topp 100

Men en indikasjon på om vi klarer utfordringer bør den kunne gi.

Tviler på at vi skrev 6000 i går?

Jeg er hakket mer motivert i dag enn i går, det kom seg sånnsett i går også sånn litt, men engasjere terminforumet mitt blir tungt.vi får se.

Vi må prøve å skravle mer og, denne tråden er jo stille!!!

Det var det jeg plutselig begynte å tenke på, da jeg innså at den ble oppdatert relativt ofte!

Forutsetter at noen tar den ved midtnatt da, og at tellingen din begynner da, og ikke har noe med den der server-oppdateringen i 2-tiden å gjøre, vi vet jo at det er noe med at de første timene av en ny mnd hjelper det ikke å skravle for den nye topp 100

Men en indikasjon på om vi klarer utfordringer bør den kunne gi.

Tviler på at vi skrev 6000 i går?

Jeg er hakket mer motivert i dag enn i går, det kom seg sånnsett i går også sånn litt, men engasjere terminforumet mitt blir tungt.vi får se.

Vi må prøve å skravle mer og, denne tråden er jo stille!!!
4349 skrev dere i går

God morgen jenter. Hva står på planen i dag??

Vi fyker straks avgårde på håndballcup med jentungen :D Og etter det blir det fotballkamp Hønefoss mot Sogndal :D

God morgen dere:)

Skal i dag? :)
God morgen :-). Skal på middag til foreldrene mine:-). Jeg og mini drar om ikke så lenge siden gubben skal på noe treningsgreier fra 11-13 så kommer han etterpå:-). Blir nok en tur eller 2 der med hunden til foreldrene mine:-). Du da?

God morgen :). Skal på middag til foreldrene mine:). Jeg og mini drar om ikke så lenge siden gubben skal på noe treningsgreier fra 11-13 så kommer han etterpå:). Blir nok en tur eller 2 der med hunden til foreldrene mine:). Du da?
Okei. Koselig da. Vet du hva dere får til middag:D?
Vi skal på skogstur:D

Back
Topp