Mens vi venter ...

Babysyk91

Gift med forumet
August 2018
Da bestemte denne frøkena seg for å opprette en liten dagbok.
Tenkte å starte med å fortelle litt om oss.
Jeg er 24 år, og sammen med min sjelevenn på 33 år. Vi ble sammen 31.januar i år, 13 dager etter vi møttes første gang. Vår første date var på kino, og da så vi Dum og Dummere 2.. Perfekt datefilm for å klare å slappe av litt ..
Nå bor vi sammen i min kjæres leilighet som han kjøpte for noen år siden, da han enda var sammen med moren til sønnen på 12. Det ble slutt mellom de for et års tid siden, og hun har gått videre med ny samboer og fått et barn med han, i tillegg til å være bonusmamma for barna han hadde fra sitt tidligere ekteskap. Vi deler tiden med Jr på 12 50% med moren, noe som fungerer veldig fint.

I september i år ble jeg plutselig plaget med ekstrem kvalme, og kunne såvidt bevege meg før det kjennes ut som om jeg skulle kaste opp. Dette fungerte dårlig da min kjære var på reisejobb, moren til Jr var inn og ut av sykehuset pga at lille ville ut, og Jr vekslet mellom å være hos meg og mormoren eller hos moren når hun var hjemme. Vi har en hund og en katt, som begge krever mye av meg når de er våkne.. Men iallefall, jeg var ekstremt kvalm i 2-3 uker, og både min kjære og meg selv var usikre på hva vi skulle gjøre.. Så etter å ha vært kvalm i en uke, så kjøpte jeg et par graviditetstester en mandagskveld, og testet morgenen etter (fikk negativ), ble skuffet over svaret på testen selv om jeg enda gikk på p-pillene. Bestilte time til fastlegen min, og fikk time mandagen etter, i mellomtiden tok jeg nok en ny hjemmetest og fikk samme nedbrytende svar som dagen før. Ble nok en gang meget skuffet, og "heldigvis" ble kjæresten også det. Vi begynte å få forhåpninger om at kanskje det bare var for tidlig til at hcG skulle slå ut på testene, og valgt derfor å vente til mandagen når jeg skulle til legen. Heldigvis hadde mannen langhelg pga et møte, så da ble han med og ventet på meg mens jeg var hos fastlegen. Fikk snakket om plagene mine, tatt blodtrykk og fikk beskjed om å ta noen blodprøver og komme tilbake dagen etter med urinprøve. Thats it..

Sambo var oppgitt, så han dro på apoteket for å kjøpe to nye tester. Dagen etter lå jeg lenge i senga for å "samle" urin nok til både legens urinprøve og å tisse på en urinprøve.. Hjemmetesten ble negativ, og jeg ble skuffet, det samme ble sambo. Vi kjørte for å levere urinprøven på legekontorets lab med engang, og fikk beskjed om at vi kunne vente på svar, noe vi valgte å gjøre.. Fikk nå mitt 4 negative svar... Jeg var så absolutt ikke gravid..

Vi kjørte i retning IKEA etterpå for å se etter stuebord.. Det tar ca 15 min å kjøre fra legen og dit.. Vi er sjelden stille, men nå sa vi ikke et ord hele veien.. Og når vi parkerte utenfor IKEA så spurta sambo meg om jeg var veldig lei meg, for han vet jeg ønsker barn. Og jeg måtte svare at jeg var lei meg.. Og da sa han at dersom jeg ønsker så kunne vi begynne å prøve.. Så noen dager senere sluttet jeg på p-pillene..

Så nå er vi altså inne i PP1 CD17.. Og seff er vi inne i "EL-uka".. Sambo er på reisejobb og kommer hjem siste dag i EL.. Men vi rakk litt aksjeinnlegg før han reiste heldigvis :)Har igjen en CBtest som sambo kjøpte når vi trodde jeg kunne være gravid, i tillegg til at jeg bestilte 10graviditetstester på eBay igår kveld.. Så nå håper vi på ei nydelig lita spire snart :)
 
Masse lykke til ♡ Håper tiden din her inne blir kort :)
Selv er jeg i dpo land og frykter jeg ryker på en testesmell I morgen.. :p
 
Masse lykke til ♡ Håper tiden din her inne blir kort :)
Selv er jeg i dpo land og frykter jeg ryker på en testesmell I morgen.. :p
Tusen takk, det håper jeg også<3 Håper på sommerbaby:D

Krysser alt som kan krysses for deg! Gjerne sleng inn en oppdatering om hvordan det går:)
 
Tusen takk, det håper jeg også<3 Håper på sommerbaby:D

Krysser alt som kan krysses for deg! Gjerne sleng inn en oppdatering om hvordan det går:)
Skal prøve å huske på det :) takk ♡
 
Klarte ikke dy meg, så bestilte jaggu 20 teststrimler til på eBay istad.. Fikk beskjed fra sambo igår om at han kanskje kommer hjem enten imorgen kveld eller tidlig fredag.. Han jobber som kjøleromsmontør og det var visst ikke så mye mer de kunne gjøre i denne omgang.. Så forhåpentligvis blir det aksjeinnlegg allerede imorgen.. Noe som gir meg litt mer håp siden EL mest sannsynlig er ferdig på fredag :)
 
Forresten, jeg sluttet jo på p-pillene når det var ca fem dager igjen av sukkerpillene.. Fikk mensen fire dager senere (27.sept), som varte til 2.okt.. Idag er jeg CD18, og nærmer meg slutten av det jeg kaller EL-uka.. Men siden rundt helgen/tidlig denne uka, så har det blitt lyselyselyselyse rosa når jeg har tørket meg etter toalettbesøk, har også vært en del slim samtidig med det rosa.. Noen som kan forklare meg hva dette er? Har nemlig aldri lagt merke til noe slikt tidligere
 
Inatt fikk jeg ikke sove før rundt kl 5, så da lå jeg like gjerne å drømte meg bort i barnevognene til jollyroom.no :)
Det finnes altså sååååå mange fine barnevogner der ute <3
Har dere noen barnevognsfavoritter? :)
1. ImageUploadedByBV Forum1444912473.845138.jpg
2. ImageUploadedByBV Forum1444912494.757867.jpg
3. ImageUploadedByBV Forum1444912526.635913.jpg
4. ImageUploadedByBV Forum1444912540.359285.jpg
5. ImageUploadedByBV Forum1444912551.181418.jpg
6. ImageUploadedByBV Forum1444912568.089748.jpg
7. ImageUploadedByBV Forum1444912583.630995.jpg
8. ImageUploadedByBV Forum1444912599.322167.jpg
9. ImageUploadedByBV Forum1444912609.693949.jpg
10. ImageUploadedByBV Forum1444912620.916044.jpg
 
Inatt fikk jeg ikke sove før rundt kl 5, så da lå jeg like gjerne å drømte meg bort i barnevognene til jollyroom.no :)
Det finnes altså sååååå mange fine barnevogner der ute <3
Har dere noen barnevognsfavoritter? :)
1. Vis vedlegget 141197
2. Vis vedlegget 141198
3. Vis vedlegget 141199
4. Vis vedlegget 141200
5. Vis vedlegget 141201
6. Vis vedlegget 141203
7. Vis vedlegget 141204
8. Vis vedlegget 141205
9. Vis vedlegget 141206
10. Vis vedlegget 141207
Jeg ønsker buggaboo buffalo jeg :)
 
Jeg ønsker buggaboo buffalo jeg :)
Hørt mye positivt om buggaboo, så tror nok absolutt det er noe jeg vil vurdere den dagen testen er positiv og spira sitter:)
 
CD22
Forrige uke var jo det jeg kaller "EL-uka".. Siste dag var på fredag. Vi la inn aksjer både fredag, lørdag og søndag forrige helg (EL-uka starta søndag). Og nye aksjer torsdag, fredag og lørdag denne helgen. Igår kveld og idag har jeg kjent at brystene har føltes hovne, vonde og tunge. Har også fått to kviser i ansiktet i uka her, og jeg får aaaldri kviser.. Er vel litt for optimistisk å tro at det er noe annet enn PMS.. Men velger å håpe at TR ikke kommer.. på leeeeenge. Kan få komme noen måneder etter jeg har fått et lite mirakel :) <3
 
Var hos neurologen idag, trodde jeg skulle bli gal.. Jr (stesønnen min) og kjærest var med meg. Hadde time 11, vi kom dit ti minutter før.. 11.35fikk jeg komme inn til legen og konsultasjonen varte vel 10-15min.. Men fordi vi prøver å bli gravid så ble bahandlingen ang kronisk migrene og forebygging av den avsluttet. Ingen av medisinene som var aktuelle kunne inntas i forbindelse med en eventuell graviditet, og botox var ikke aktuelt heller pga eventuell gravidited..

Er forresten ca 3 dpo nå, og håper at det varer i noen måneder fremover;)
 
9dpo nå, cd29 i pp1.. Tror ikm idag..
Spennende.. Hatt ømme bryst siden torsdag ca, luftsmerter siden tirsdag.. Murringer og ubehag i livmor når jeg trykker forsiktig på.. Kjærest drar på reisejobb imorgen og kommer hjem onsdag.. Men er vel for tidlig å teste mens han er borte? Har ikke nevnt noe med symptomene, og usikker på om det er pga begynnelsen på graviditet eller TR som gjør seg klar til ankomst.. Pleier ikke å ha ømme bryst ved pms, så lov å håpe??
 
Back
Topp