Takk<3
Ja, det er litt av en karusell! Mye følelser vi må gjennom i tillegg til sprøyter, sprayer og underlivssjekker! :O
Men er jo så takknemlig dette er mulig!
Uff... Det er så tøft å misteMen regner med at du også tenker det er bedre å miste tidlig enn senere i svangerskapet. De sier jo at det stort sett ikke er levedyktig om man spontanaborterer. Men trist og fælt er det!
Og nå VET vi at vi kan bli gravide!
Hadde du kort protokoll på første fersk?
Jeg hadde lang protokoll og syns det gikk kjempefint. Jeg var heldig å få 5 egg på frys også, så for min del så var lang protokoll en suksess![]()
Ja er ganske tungt, og skummelt da jeg har vært gravid to ganger og begge har endt i SA /MA. Hadde en MA for 3 år siden og en infeksjon etterpå som har tettet eggledere har de funnet ut av.
De sa at det var positivt at jeg ble gravid og at det var veldig vanlig å miste 2 ganger på rad men bare 1% av de som mister 2 ganger mister en 3. Gang, så slapper av og tenker at vår uflaks er brukt opp nå og at det ikke er noen grunn til at jeg har mistet, har stor tro på at det vil gå bra neste gang
Jeg hadde kort protokoll på første forsøk, og fikk ut 8 egg og 6 ble befruktet, 3 av dem levde til innsett dagen men bare ett var av god nok kvalitet så ble ingen på frys, men de tror at vi vil få et bedre resultat på lang protokoll så det er bra
Gleder meg til å starte opp igjen
TR kan ikke komme fort nok nå om den ikke velger å utebli i 9mnd