Det virker ganske kaotisk i begynnelsen, men kommer med treningenDa har jeg lest gjennom ca 400innlegg, synes dere er flinke som klarer å holde følge på så mange tema jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det virker ganske kaotisk i begynnelsen, men kommer med treningenDa har jeg lest gjennom ca 400innlegg, synes dere er flinke som klarer å holde følge på så mange tema jeg![]()
Sitter og nyter restene etter grillingen før i dag.
Hadde litt kjøtt igjen mannen stekte opp![]()
Sitter og spiser biff med bearnaise i pølsebrød
Så deiligJeg chatter
Du da?
5 dager før er jo behageligNei, men hadde liksom vært typisk og litt komisk![]()
OJ kom 5 dager før![]()
HahaJaspesielt nå fremover med besøk til snuppa.
servere abeltann muffinshahah
Tipper det går lekende lettJa, håper det blir lett å få gitt de bort siden det er "utom" sesong![]()
Jeg er ikke noe glad i pølser så når vi var på grilltur før i dag hadde vi med pølser til barna og så hadde vi delt entrecote i "pølsestørrelse", laget bearnaise og hadde på en tom sjokoladesaus flaske.Så deilig
Å er det godt ? Jeg lagde fiske gryte i stad
Nei ikke mye
Ja var fint det5 dager før er jo behagelig![]()
Ikke dumt med tanke på guttungen heller.Hahasikkert populært å servere det!
Greit med forandringer, og blir du missfornøyd, vel så vet du det til neste gang og det vokser jo ut igjen...hmm klippe meg eller ikke...valgets kval
joda, såklart. men kjipt å gå å føle seg rar så lenge daGreit med forandringer, og blir du missfornøyd, vel så vet du det til neste gang og det vokser jo ut igjen...
Hvor mye er det snakk om?joda, såklart. men kjipt å gå å føle seg rar så lenge da![]()
Haha.. Mulig en god grunn til at dere skulle se på bil i første omgang?![]()
På tide å bytte bil da kanskje![]()
Hahahei snuppa!
Ja, men trodde ikke det var SÅÅÅ mye grunn enda![]()
Det er da ikke så mye...
Trøtt idag?