Ja helt klartBoikotter vinteren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt klartBoikotter vinteren![]()
Vanlig huskatt♡♡
Nydelige)
Er det vanlig huskatt eller noe spesiell rase?
Regner med maskinen funket bra daAw, takkfornøyd til å være det første prosjektet
![]()
Åja. Den var superRegner med maskinen funket bra da![]()
Såpass . Da blir det dyrt om man går til frisørVar litt mørkt rødt. Ikke lyst. likte det godt, men krevde farging minst annahver uke
Farga det selv hjemme daSåpass . Da blir det dyrt om man går til frisør
Så absolutt,. Bedre å være barn også datuppa fikk rattkjelke til jul i fjor, pent brukt for å si det sånn...
ok da er det jo ikke fullt så gale...tar bare tid daFarga det selv hjemme da![]()
Åååh, så fine! Hmmm, kanskje jeg skal gå til innkjøp av litt stoff for å sy putetrekk innimellom nettstudier, husarbeid, hekling og turer med hunden?![]()
![]()
Det blomstrete er oversiden![]()
Å det er såpass jaSett det hele uka sammen med hu, så blir jo nesten hekta
Ja uff det er ikke noe gøyMin første var også slik, trille i flere timer nesten hver eneste natt, utrolig slitsomt.
Utrolig glad lille U ikke er slik var tanke på at jeg nå også har to andre som krever energi fra meg
Ja håper vi er heldigeTypisk.. høres veldig kjent ut, da gubben min reiser en del I jobben han også.. får satse på at det klaffer![]()
Jeg har ikke fra før, men han har en på 12har du barn fra før eller første dere prøver på?![]()
Nei, ikke alle dager man har tid til æ være her så mye![]()
Sitter og spiser biff med bearnaise i pølsebrødHva skjer å jenter ?
At du gidder?Da har jeg lest gjennom ca 400innlegg, synes dere er flinke som klarer å holde følge på så mange tema jeg![]()