Men er jo nok å gjøre hjemme uansett, og en snuppe som må bli trilla for å sove så er det greit nokSlike dager elsker jeg!!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er jo nok å gjøre hjemme uansett, og en snuppe som må bli trilla for å sove så er det greit nokSlike dager elsker jeg!!)
Joda, det er alltids noe å gjøreMen er jo nok å gjøre hjemme uansett, og en snuppe som må bli trilla for å sove så er det greit nok![]()
Må brette klær og vaske klær, men det er helt greitJoda, det er alltids noe å gjøre![]()
Huff så fæltGod formiddagstartet dagen i 9 tiden men leverte ikke lille N før 11
sånn hun gråt idag
huff ...
Så kjedeligGod formiddagstartet dagen i 9 tiden men leverte ikke lille N før 11
sånn hun gråt idag
huff ...
Er ikke det koselig daSånn som det har blitt skravlet![]()
Uff daGod formiddagstartet dagen i 9 tiden men leverte ikke lille N før 11
sånn hun gråt idag
huff ...
Dette var mye verre sikkert fordi hun er litt trøtt og sliten idagUff damen blir jo fort sånn når hun har vært så mye syk og borte fra barnehagen
Nesten ny tilvenning hver gang hun skal dit![]()
Det er litt forskjellig når de bytter avdelingBegynner lille N på store neste år eller året etter? Hun er født i slutten av oktoberer ei som skal ut i permisjon og om lille N bytter sone så ser hun ikke henne igjen. Vil kjøpe en liten blomst til henne evt
![]()
Det gjør hun garantertDette var mye verre sikkert fordi hun er litt trøtt og sliten idagjepp :/ trøster meg med at hun stopper fort å gråte
![]()
Da spør jegDet er litt forskjellig når de bytter avdelingspør i barnehagen..
Her har de to største begynt på stor ved 3 års alder
Minstemann er 3,5 år og går fortsatt på liten![]()
ja grusomt å gå idagHuff så fælt![]()
det gjør mi og med jeg gråt nesten selv når jeg gikk idagSå kjedelig
Tuppa mi gråt ds jeg reiste i dag, men jeg veit hun gir seg så fort jeg har reist![]()
hun gråter som regel 5 min også er det ferdigDet gjør hun garantert
Sikkert straks etter du er ute av syne![]()
Man må prøve å ta seg I det, de har det jo fint der også dadet gjør mi og med jeg gråt nesten selv når jeg gikk idag![]()
Er nok lurtDa spør jeg![]()