Weebee
Glad i forumet
Jeg lærte meg å hekle via YouTubeHar lyst til å bli god i hekling!Men må trene litt mer tror jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lærte meg å hekle via YouTubeHar lyst til å bli god i hekling!Men må trene litt mer tror jeg
![]()
Jeg strikker!Her er vognteppe som ligger klart til lille perla vår:
![]()
Har også strikket noen jakker, kjappstrikka drakt og et rilleteppe som ligger klartNå holder jeg på med noen gaver som jeg skal strikke og sambo ønsket seg ei lue til høsten/vinteren så etter dette skal jeg sette i gang og øke garderoben til nykommeren
![]()

Men er Du store alpakka SÅ mye bedre enn f.eks Drops? Nå finnes så klart ikke noen alternativer som er lik i tykkelsen, så får vel unne meg det her daJeg bruker heller litt ekstra penger på kvalitet. Bedre at det faktisk blir brukt, enn at det blir liggende i skapet.
Hvis jeg lager klær så går det i baby alpakka. Det er så mykt og godt og veldig bra på å regulere varme på kroppenMen er Du store alpakka SÅ mye bedre enn f.eks Drops? Nå finnes så klart ikke noen alternativer som er lik i tykkelsen, så får vel unne meg det her da![]()