Hvem driver på med håndarbeid her?

Jeg strikker og hekler:D
 
Da er teppe til lillefrø i magen begynt på❤️☺️ strikker fra klompelompeboka
 
Teppet som skulle bli til kommende storebror, skal nå gjøres ferdig til den lille i mai ;)
100% ull, strikker ruter annenhver gang med rett og vrang.
 
Jeg strikker mest, men kan hekle :) Alt laget noen babyplagg. Blir annenhver gutt/jente inntil videre om jeg ikke har nøytral oppskrift og garn :)
 

Vedlegg

  • 1442439729638.jpg
    1442439729638.jpg
    44,8 KB · Visninger: 22
  • 1442439800369.jpg
    1442439800369.jpg
    43,9 KB · Visninger: 29
Koseteppe og ullbukse med traktor er nå ferdig til sønnen min ;)
Nå blir det ullsokker som skal strikkes :)
Jeg strikker mest, men kan hekle :) Alt laget noen babyplagg. Blir annenhver gutt/jente inntil videre om jeg ikke har nøytral oppskrift og garn :)

Så nydelig! :Heartred
 
Noen som har noen fine, morsomme strikkeideer de vil dele? Kanskje med en nettside til med en oppskrift eller lignende? Trenger litt inspirasjon
 
Noen som har noen fine, morsomme strikkeideer de vil dele? Kanskje med en nettside til med en oppskrift eller lignende? Trenger litt inspirasjon
Jeg er mye inne på garnstudio.no og leter etter i spirasjon. Også kan jeg gjøre enkle endringer selv om det er noe jeg ikke liker :)
 
Noen som har noen fine, morsomme strikkeideer de vil dele? Kanskje med en nettside til med en oppskrift eller lignende? Trenger litt inspirasjon
Ellers er jo Pinterest helt fantastisk for å finne mye annet kult man kan lage!:)
 
Har akkurat kommet igang med strikking selv, snart ferdig med min første genser så da må jeg vell prøve meg på noe til den lille etter vært
 
Jeg strikker, hekler og broderer:)

Straks ferdig med en genser til sønnen min på 5 år nå, så da må jeg vel starte på noe baby-teppe eller noe snart:)
 
Back
Topp