Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du foranliggende morkake? Da tar det lenger tid. Jeg kjente liv rundt uke 18 forrige gang. Er også 20 i fag og her er det full fart. Kjent siden uke 17 ca denne gangen.
Fortsatt god plass inni der. Kanskje du har kjent, men trodd det var luft.Jeg var på ul i både uke 13 å uke 19. Morkaka ligger helt bak. Så begge jordmødrene trodde jeg ville kjenne det tidlig. Men kjenner ingenting. Kanskje jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter enda. Vanskelig å skille.
Er også veldig slank, men vet ikke om dette burde ha noe betydning. Skulle tro jeg burde kjenne noe snart ivertfall!![]()
Førstegangs her oghar kjent små bevegelser siden uke 16, er nå 21+6 uker og kjenner godt at han sparker og turner der inne
har morkaka liggende helt bak
![]()

Hihi, måtte le av reinsdyr-smileyenOkey. Så spennende. Rart at jeg ikke kjenner noe. Men er vell individuelt som de sier. Satser på at mye har endret seg på noen uker
(Haha. Kom bort i det reinsdyr smiley'n. Fikk den ikke bort igjen)
Drikk et glass med noe iskaldt, så legger du deg strak ut på sofaen og stryker over magen eller dytter litt. Prøv å konsentrere deg, da kjenner du muligens noen små dytt eller spark et eller annet sted. Kan hende babyen sparker deg mot ryggen eller nedover og da er det vanskeligere å kjenneMorsomt å høre andre sine historier. Får vell bare vente å se. Gleder meg til å kjenne liv i hvertfall. Kan vell hende jeg tenker tilbake når jeg kjenner liv for fullt, at jeg kanskje kjente det litt tidligere likevell. Er som sagt veldig vanskelig å skille![]()