TILBUD!

Sweeet!! Kan jo ha en festet tilbudstråd her og..? :)
 
Kopier linken til denne tråden (må gjøres via pc) og lim den inn i den klistra tråden fra admin og spør om å få den klistra, så klistrer admin :)
 
Til alle som bor i Oslo/Akershus området:

Det er kolleksjonssalg av barneklær 0-16 år (mest babytøy) på House of Brands. Det vil si innkjøpspriser!!
Kun åpent neste uke (21-26 sept) :)

Jobber rett ved og vi får alltid mail om det 2 ganger i året. Alle kollegaene går helt bananas der, så i år gleder jeg meg til å kunne shoppe litt der jeg også. Masse fint og veldig billig :D

Hvor: det gule stasjonsbygget på Skøyen stasjon ved Elkjøp, Drammensveien 157.

Åpningstider:
Mandag 10-20
Tirsdag 10-19
Onsdag 10-19
Torsdag 10-19
Fredag 10-17
Lørdag 10-14
 
Til alle som bor i Oslo/Akershus området:

Det er kolleksjonssalg av barneklær 0-16 år (mest babytøy) på House of Brands. Det vil si innkjøpspriser!!
Kun åpent neste uke (21-26 sept) :)

Jobber rett ved og vi får alltid mail om det 2 ganger i året. Alle kollegaene går helt bananas der, så i år gleder jeg meg til å kunne shoppe litt der jeg også. Masse fint og veldig billig :D

Hvor: det gule stasjonsbygget på Skøyen stasjon ved Elkjøp, Drammensveien 157.

Åpningstider:
Mandag 10-20
Tirsdag 10-19
Onsdag 10-19
Torsdag 10-19
Fredag 10-17
Lørdag 10-14

Var der i dag, masse fint! Takk for tips :-D
 
På Barnas Hus får man med vognpose fra Reflex eller Voksi ved kjøp av vogn til over 6000,-.
 
Bohus KUN IDAG!! Stokke Tripp Trapp til 999,- !

Ikke bry dere om at det står Sørlandsparken nederst på den tilbudsavisen det er bilde av - for jeg fikk det bilde av ei som bor i Bergen, og jeg kjøpte nettopp min på Jæren :)

Fant ikke dette tilbudet i tilbudsavisen på nett eller selve stolen i bohus sin nettbutikk engang - men det stemte likevel da jeg ringte bort og spurte om de hadde dem og om tilbudet stemte. Var flere her nå som kjøpte :)

ImageUploadedByBV Forum1443776223.899031.jpg

ImageUploadedByBV Forum1443776215.948414.jpg
 
Bohus KUN IDAG!! Stokke Tripp Trapp til 999,- !

Ikke bry dere om at det står Sørlandsparken nederst på den tilbudsavisen det er bilde av - for jeg fikk det bilde av ei som bor i Bergen, og jeg kjøpte nettopp min på Jæren :)

Fant ikke dette tilbudet i tilbudsavisen på nett eller selve stolen i bohus sin nettbutikk engang - men det stemte likevel da jeg ringte bort og spurte om de hadde dem og om tilbudet stemte. Var flere her nå som kjøpte :)

Vis vedlegget 139029

Vis vedlegget 139028
Gjaldt det alle fargene? :)
 
Back
Topp