Skravletråd Oktober

Det er veldig gøy.. :))
Hadde egentlig tenkt at datteren min skulle få en selvbrodert kalender i år (altså.. til å henge pakkene på), men jeg har rota det bort under flytting! :O
Aner ikke hvor broderiet er blitt av.. Og da blir jeg ikke ferdig heller -.-
Så dumt,her henger vi de i trappa

Er jo så herlig da:-). Men kjenner jeg blir frustrert når mini ikke vil sove og jeg bruker 1-2 timer på å få han til å sovne

Ja det skjønner jeg, det lengste jeg har holdt på er vel 45 min fordi han var så overtrøtt og alt ble bare galt...
Tar det lang tid hver kveld før han sovner?

Så dumt,her henger vi de i trappa

Yeah.. Har min egen kalender da, så hun kan få bruke. Bare veldig kjipt om jeg må starte helt på nytt med å brodere :/

Såbra :) sliter her med snuppas første lur.. Sovnet i ti min, så våkna. Påan igjen og sovner i ti min.. Så er hun våken igjen. Dytter inn smokken konstant da hun putter begge hendene i munnen febrilsk når den faller ut..
Høres ut som dagen min igår:-P. Toppen seg til kvelden da alt var gale og bare hylgrining før han omsider sovnet helt utmattet med puppen i munnen:-/.

Ja det skjønner jeg, det lengste jeg har holdt på er vel 45 min fordi han var så overtrøtt og alt ble bare galt...
Tar det lang tid hver kveld før han sovner?
Nja varierer. Alt fra 5 min til 1 time. Kommer an på når jeg legger han i sengen og hvor trøtt han er. Ligger somregel alltid å tuller litt i sengen. Så går litt tid på det;-)

Jeg har nok falt drastisk med all skravlingen som var i går kveld og jeg som datt litt ut av hele skravlingen :-)
Alltid mye i begynnelsen før det dabber av :) jeg lå på 43 plass :P men klatrer vel fort opp :P

Æsj så kjedelig da

Ja :/ hun blir og så utrolig overtrøtt om hun ikke får gode lurer på dagtid :/ nå måtte jeg bare ta henne ut av senga og legge henne i vugga i stua. Den har hun aldri ville sovet i,men vi prøver.. Så slipper jeg å gå skysselstrafikk til soverommet hele tiden

Høres ut som dagen min igår:-P. Toppen seg til kvelden da alt var gale og bare hylgrining før han omsider sovnet helt utmattet med puppen i munnen:-/.

Åh.. håper ikke kvelden min blir sånn. Hatt nok skriking :p igår var en super kveld med bare 15 minutters hylgrining. Vil ikke ha tilbake den 3 timersen

Ja :/ hun blir og så utrolig overtrøtt om hun ikke får gode lurer på dagtid :/ nå måtte jeg bare ta henne ut av senga og legge henne i vugga i stua. Den har hun aldri ville sovet i,men vi prøver.. Så slipper jeg å gå skysselstrafikk til soverommet hele tiden

Hun sovner ikke i vogna da? Om hun ikke vil sove noen annen plass?

Back
Topp