Skravletråd Oktober

Bruker han sove en stund eller?

Han har pleid å sove et par timer på formiddagen, men hatt noen dager hvor det har hvert helt på bærtur... men i går så sov han 2 timer på formiddagen igjen så håper det er tilbake igjen :)

Min startet da han var 16 mnd:)

Hehe - den biten kommer jo fort an på når på året de er født :D
Mi er novemberbarn, så.. Da rakk hun akkurat bli to:)

Sant det :-). Mini vil somregel sovne inntil meg på kvelden ennå men kan flytte han over i sengen somregel når han er sovnet:-)

Her sovner han helst i senga si om kvelden, han roer seg veldig da. Men når han er overtrøtt er det litt opp og ned, han roer seg best i senga da men vil innimellom ha kosen med å ligge på meg Hehe

Yes,men jeg elsker å dille med sånt også

Det er veldig gøy.. :))
Hadde egentlig tenkt at datteren min skulle få en selvbrodert kalender i år (altså.. til å henge pakkene på), men jeg har rota det bort under flytting! :O
Aner ikke hvor broderiet er blitt av.. Og da blir jeg ikke ferdig heller -.-

Ja denne luren ihvertfall :-). Gjenstår å se på neste lur i 2-hslv 3 tiden;-)

Såbra :) sliter her med snuppas første lur.. Sovnet i ti min, så våkna. Påan igjen og sovner i ti min.. Så er hun våken igjen. Dytter inn smokken konstant da hun putter begge hendene i munnen febrilsk når den faller ut..

Her sovner han helst i senga si om kvelden, han roer seg veldig da. Men når han er overtrøtt er det litt opp og ned, han roer seg best i senga da men vil innimellom ha kosen med å ligge på meg Hehe
Er jo så herlig da:-). Men kjenner jeg blir frustrert når mini ikke vil sove og jeg bruker 1-2 timer på å få han til å sovne

Back
Topp