Ja å det blir mange ogsåMange som vil klare kravene kanskje![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja å det blir mange ogsåMange som vil klare kravene kanskje![]()
Så gøy da,glik som strikker du
Bruker han sove en stund eller?
Får være lenge nok det daSovnet vel en times tid :-D.
Kunne ønske jeg kunne strikkeGøy med strikking på kveldene, eller mens mannen spiller litt![]()
Min startet da han var 16 mnd![]()
Krysser fingrene for at han gjør detHan har pleid å sove et par timer på formiddagen, men hatt noen dager hvor det har hvert helt på bærtur... men i går så sov han 2 timer på formiddagen igjen så håper det er tilbake igjen![]()
Ja denne luren ihvertfallGikk det bra å få han til å sovne idag da?![]()
Det er santkrysser alt for at det ikke er lenge til
![]()
Ser sånn utJa å det blir mange også
Yes,men jeg elsker å dille med sånt ogsåHehe - den biten kommer jo fort an på når på året de er født
Mi er novemberbarn, så.. Da rakk hun akkurat bli to![]()
Vil ha gavekortet jegSer sånn ut. Hadde vært gøy med kaffemaskinen
![]()
Ja somregel det han sover på denne luren. Hoster litt også:-/Får være lenge nok det da![]()
Æsj så kjedelig daÅh.. Tror det blir en lang dag for snuppa. Sovner, våkner, sovner og våkner igjen. Smokk ut, smokk inn.. Bare ligger å gneger på hendene sine konstant så hun sovner jo ikke av..![]()
Sant det. Mini vil somregel sovne inntil meg på kvelden ennå men kan flytte han over i sengen somregel når han er sovnet
![]()
Yes,men jeg elsker å dille med sånt også
Ja denne luren ihvertfall. Gjenstår å se på neste lur i 2-hslv 3 tiden;-)
Er jo så herlig daHer sovner han helst i senga si om kvelden, han roer seg veldig da. Men når han er overtrøtt er det litt opp og ned, han roer seg best i senga da men vil innimellom ha kosen med å ligge på meg Hehe
Krysser fingrene for at han gjør det![]()
Ser sånn ut. Hadde vært gøy med kaffemaskinen
![]()