Nei skulle ikke tro detBør ikke bli så vanskelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei skulle ikke tro detBør ikke bli så vanskelig
Herlig,håper han sover en stundJa det er det, og veldig deilig da han har sovet lite på dagen i det siste og da har han hvert veldig overtrøtt og alt har hvert galt på denne tiden. Nå har han lagt seg til å sove på meg da ❤
Takk, hun har astma så det blir liksom litt verre når hun blir forkjølelse. .Ah uff da,god bedring til henne
Savner det nesten litt men herlig når han sover i sengen/vognen sin ogsåJa det er det, og hvertfall når han ligger på magen og brystet mitt ❤
Ikke om det tempoet her fortsetterNei skulle ikke tro det![]()
Hehe ja voldsomt med tempo ogsåIkke om det tempoet her fortsetter
Ah ja de blir jo gjerne det daTakk, hun har astma så det blir liksom litt verre når hun blir forkjølelse. .
Herlig,håper han sover en stund
Ja er i grunn helt vannvittig til tempoHehe ja voldsomt med tempo også
Det var ikke noen lang lurDa våknet mini etter luren sin![]()
Bruker han sove en stund eller?Ja var veldig kos nå❤ ja det håper jeg også at han gjør![]()
Mange som vil klare kravene kanskjeJa er i grunn helt vannvittig til tempo
Savner det nesten litt men herlig når han sover i sengen/vognen sin også![]()
Sovnet vel en times tid :-D.Det var ikke noen lang lur
Så gøy da,glik som strikker duEn kuvert fra firkløveren. Har et service derfra jeg samler påog masse garn til julegaver. Skal strikke gensre til tantejentene mine. Og om jeg rekker det, til onkelungen til mannen
![]()
Sant detJa det er veldig kos, savner de herlige kveldene i starten når han lå og sov på meg hele kvelden. Men får jo gjort mye mer når de sover i seng/vogn da![]()
Da våknet mini etter luren sin![]()