Her går skravlaShitt pomfritt jenter! Nesten 1000 innlegg i denne tråden allerede?!dere er litt gærne
Vant dere noe?![]()
Vant desverre ingenting denne måneden heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går skravlaShitt pomfritt jenter! Nesten 1000 innlegg i denne tråden allerede?!dere er litt gærne
Vant dere noe?![]()
Ja,trenger liksom ikke å være inni i magen lengre enn nødvendig...Jeg kan ikke relatereFødte 5 uker for tidlig med knøttet mitt, er megaspent på hvordan det blir å gå med en evt andremann
Rakk aldri bli lei! Men etter hva jeg har forstått, så høres det veldig kjedelig ut å gå på overtid..
Digger den episoden med hans 40års dagHaha. Blir så frustrert over Ove altsåhahah
Ja det er megTakk
![]()
De gjør jo detJa,de fortjener det noen ganger de også![]()
Ja det gjør hanHihitipper han blir råsøt!
TakkSå flink du er å strkke altsåHer starter jeg på genser idag til frøkna
![]()
ooohh nydelig. oppskift??denne![]()
![]()
Var nydeligDet er godt da![]()
Digger den episoden med hans 40års dag
Grattis som vinner av bilstol![]()
Guri, så skjønndenne![]()
![]()
Skal vi si 300 da?Nærme meg 150 da![]()
ooohh nydelig. oppskift??
Hørtes veldig koselig utJa det gjør hanhihi.
Tenkte jeg han skulle ha snop oppi den kurven som følger med drakten så han kan få gi til de barna som kommer![]()
Det gikk i dag ja,sikkert sett den 3 ganger tidligereDen tror ikke jeg at jeg har sett :O men har det på serieopptak, så kan se det når som helstgikk det idag?
![]()
Tusen takkBle veldig happy
![]()
Okei takk for link
Haha. Han er heldigvis kresen så passe på det ikke er så mye han liker oppi derHørtes veldig koselig utom han ikke spiser opp alt selv
![]()
Ja,trenger liksom ikke å være inni i magen lengre enn nødvendig...
Lenge siden du fikk da?