Skravletråd Oktober

f89f2c016fc53b032e137fee4992f24b
denne :)

Den var flott! Hvor finner man oppskriften til en slik? :D
Har ikke turt å begi meg ut på noe annet enn sokker enda, men.. liker å samle litt oppskrifter til "senere" ;p

Yeei, for ferdigmat:D
Regnet ikke med du hadde tid til annet;)
Liker at du har lettvinte løsninger. Selv om det er fordi du driver med galskap :p
Ferdig mat er helt genialt en gang i blant.
Og selvfølgelig benytter jeg meg at den muligheten innimellom selv om det ikke er så ofte nå som jeg er i permisjon.
Kommer til å bli oftere igjen når jeg er tilbake i jobb

Snart 6 år, så begynner bli en stund siden! Håper på en nummer 2 i nær fremtid :)
Er 10år siden sist her :) men skal det boen gang bli nr.3 så skal det ikke ventes 10år til :p

Ferdig mat er helt genialt en gang i blant.
Og selvfølgelig benytter jeg meg at den muligheten innimellom selv om det ikke er så ofte nå som jeg er i permisjon.
Kommer til å bli oftere igjen når jeg er tilbake i jobb
Ferdigmat er jo genialt!
Mat fra bunnen er best. Så må man finne balansen i hverdagen;)

Middagen er ferdig, og vi har lagt puslespill, jeg og 3 åringen. 15 åringen øver til prøve. Og gubbis er på jobb. Sånn går dagene.

Haha. Han er heldigvis kresen så passe på det ikke er så mye han liker oppi der:P
Og hvis ikke får vi løse det på en annen måte...for ikke så mye snop han får:)
Hihi, kjekt at han er kresen da:P
Jeg har faktisk en snart 5 åring som ikke liker snop!!:eek:

Æsj. Hva ble det til?

Men det er kanskje ikke smittsomt, men likevel ikke moro å være i bhg(?) hvis man må spy.. Særlig ikke skogtur..

Hva ble det til?

Ble jobb, men gikk greit. Var SFO og ikke akkurat smittsom, men kjenner det virkelig nå.. Spesielt med 8,5 time på jobb uten pause..

Back
Topp