jenta86
Gift med forumet
Ja,er kjempe gøySå gøy å vinne konkurranse dablir sikkert stas på kino!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,er kjempe gøySå gøy å vinne konkurranse dablir sikkert stas på kino!
Tror du virkelig jeg har tid til å lage ordentlig middag i dagSå flink du er snuppa
Hva skal dere ha til middag da?
Bruker bestandig vanlig kremfløte til middagsmat og jeg...synes det er mye bedreMatfløte, ja.. Kjenner det blir lenge til neste fløterett...
Ja, det er det.Bruker bestandig vanlig kremfløte til middagsmat og jeg...synes det er mye bedre![]()
Ser denJa, det er det.men til hverdags føler jeg matfløte er et sunnere alternativ
men kremfløte er desidert best
![]()
Hvor skal dere?![]()
Greit å få unna en del i startenJa det ser jeg![]()
Tror det er noe med disse mannfolkaHaha, typisk mannfolk
Min kom også akkurat inn døra og sprang på do...![]()
Krysser fingrene for deg
Hva jobber du med?
Regner med det er mer enn nok stress der ogsåTakk for det! Jobber på en tannklinikk som assistent
Trives veldig godt - til tross for at det er hardt til tider (.. er mye mer stress enn det høres ut til!)![]()
Regner med det er mer enn nok stress der også![]()
TakkKjempe fin![]()
Hehe,men er jo godt å kjenne litt på stresset noen ganger ogsåJau.. I dag har vært en av de verre dagene
Alt har gått i ett, og det har ført til forsinkelser og greier.. Så er egentlig megasliten i dag. Godt det snart er helg!
Hehe,men er jo godt å kjenne litt på stresset noen ganger også
Her begynner jeg å allerede bli litt smålei av å gå hjemme etter jeg gikk ut i permisjon
Bli vell bedre når lillegull kommer![]()
Føler jeg har gjort det meste av det kanDu får begynne et nytt prosjekt!noe sying/strikking e.l. som får tiden til å gå!
Lenge til termin?