Skravletråd Oktober

Så gøy å vinne konkurranse da:D blir sikkert stas på kino!
Ja,er kjempe gøy :) blir senkveld da,filmen varer jo over 2t :p men greit når jenta klarte ukesluttsprøven å får fri i morgen :)

Solsidan på tv2 nå :D
*diggerOveSundberg*

Så flink du er snuppa:D
Hva skal dere ha til middag da?
Tror du virkelig jeg har tid til å lage ordentlig middag i dag :P
Her ble det bare Fish'n chrisp fra Findus med stekte frossen grønnsager og remulade fra tube merket Mills :P

Krysser fingrene for deg :)
Hva jobber du med?

Takk for det! Jobber på en tannklinikk som assistent :)
Trives veldig godt - til tross for at det er hardt til tider (.. er mye mer stress enn det høres ut til!) :p

Takk for det! Jobber på en tannklinikk som assistent :)
Trives veldig godt - til tross for at det er hardt til tider (.. er mye mer stress enn det høres ut til!) :p
Regner med det er mer enn nok stress der også :)

Regner med det er mer enn nok stress der også :)

Jau.. I dag har vært en av de verre dagene :p
Alt har gått i ett, og det har ført til forsinkelser og greier.. Så er egentlig megasliten i dag. Godt det snart er helg!

1.oktober og høsten er her for fullt.. Kjenner at høstmørket tærer mye på energien.

Jau.. I dag har vært en av de verre dagene :p
Alt har gått i ett, og det har ført til forsinkelser og greier.. Så er egentlig megasliten i dag. Godt det snart er helg!
Hehe,men er jo godt å kjenne litt på stresset noen ganger også :)
Her begynner jeg å allerede bli litt smålei av å gå hjemme etter jeg gikk ut i permisjon :p
Bli vell bedre når lillegull kommer ;)

Middagen er spist, mini har fått grøt med avocado og leker nå litt på gulvet før kveldsstell og natta :-)

Hehe,men er jo godt å kjenne litt på stresset noen ganger også :)
Her begynner jeg å allerede bli litt smålei av å gå hjemme etter jeg gikk ut i permisjon :p
Bli vell bedre når lillegull kommer ;)

Du får begynne et nytt prosjekt! :p noe sying/strikking e.l. som får tiden til å gå!
Lenge til termin?

Du får begynne et nytt prosjekt! :p noe sying/strikking e.l. som får tiden til å gå!
Lenge til termin?
Føler jeg har gjort det meste av det kan :)
Har termin på mandag ;)

Back
Topp