Helt fantastisk at alt var bra på UL!
Det er lurt å kjøpe sånne støttesttømper på apoteket, som du skal ha på hele reisedagen. Og så er det viktig å drikke mye vann. Og det er lurt å reise seg opp litt 1 gang i timen, det er ikke bra å sitte stille hele turen (gå litt opp og ned midtgangen eller så får du bare gå på do og late som du må tisse ofte). Det er økt risiko for blodpropp når man er gravid, så alt dette er råd for det.
Og siden du skal utenlands kan det være fint å ha antibac-våtservietter/antibac-flaske i vesken. Så kan du få renset hendene litt ekstra før måltider. Bakteriefloraen er jo gjerne litt annerledes i andre land enn vi er vant med i Norge. Og flaskevann kan være greit, selv om du reiser til "trygge land" siden man skal være litt ekstra forsiktig når man er gravid. Samme med rå grønnsaker/frukt - unngå rått, spis helst stekt/kokt mat og om det er rått så burde det være frukt/grønnsaker du kan skrelle eller skjære av skallet på. Og maten burde være stekt/kokt nylig, ikke buffet som står i timesvis på lunk (bakteriebombe). Ikke klapp katter/hunder osv. og hold deg unna fugler og avføring fra dyr. Ingen vits i å dra til zoologisk hage i utlandet når man er gravid.

Jeg er vanligvis ikke så forsiktig når jeg reiser, siden jeg tenker litt sånn "skittau, i verste fall blir jeg litt dårlig i magen", men helt annerledes når det er med spire ombord.
God tur!!!