Nope. Beste er i grun en filmHehe ja det er sant, men så er det ikke så veldig mye spennende på tv på en lørdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope. Beste er i grun en filmHehe ja det er sant, men så er det ikke så veldig mye spennende på tv på en lørdag![]()
Det er veldig positivt, søta
Veldig stille her idag...
Han slår til av og tilOooh....snilleste gubbe!![]()
Absolutt ingen ting
Nei ikke så mye, er trøtt og slitenSitter på flyplassen
Du da?
Sant detJa har jo sett profilbildet ditt, men er jo ikke så enkelt om man ikke har bildene ved siden av hverandre![]()
Nope. Beste er i grun en film![]()
Ikke alt jeg gjør er vanskelig ser duDet var jo lett
Kanskje jeg også klarer![]()
når jeg er usikker ender jeg som regel med actionJa men fant ikke noe jeg ville se i daglitt sånn usikker på hva slags filmsjanger jeg er i humør til i dag
![]()
når jeg er usikker ender jeg som regel med action
Kan jeg ikke skjønneJoho ville det
HahaTakk, skal vist tegne garasje i kveld. Tenker det blir 2 glass. Haha
HahaTakk, du er jammen søt snuppa ❤
Kjedelig da, skulle gjerne kommet å laget litt liv i tollen men lillebror ligger desverre å sover![]()
Nei det kan du vel ikkeKan jeg ikke skjønne![]()
Hahalitt liv hadde du nok klart å lage
![]()
Høres ut som en fin dagGod morgen. Skal på babysvømming om ett par timer. Så pratet gubben om at vi kanskje skulle tatt en tur og besøkt faren hans som ligger på sykehuset. Ellers får vi se. Der da?
Jeg googler meg selv ofte,greit å ha litt kontrollInspirert av RonjaR så googlet jeg meg selv
Utrolig artig å se hva andre ser om deg....
Spesielt det som kommer opp etter 1881, FB og andre sosiale medier....
Når man går forbi 1881 og sosiale medier kommer veldig mye jobb relatert informasjon.Jeg googler meg selv ofte,greit å ha litt kontroll
Deilig når det er sånnHan slår til av og til![]()