Lolo og veien til tredjeskatten

Ja, skikkelig dritt :(
Men sånn er det. Var jo forberedt siden det ble dårlig med aksjer den runden her...

Det eer jo fortsatt et lite håp, så vi klamrer oss til det enn så lenge :) Spire skal det uansett bli, før eller senere, og den skal sitte hele veien til mål, det har jeg helt troa på :) Du må iallefall ikke miste motet, selvom det er tungt ❤️
 
Jeg håper helt til tr kommer, men i verste fall så blir det bedre med aksjer i ny pp. ❤️ Jeg håper helt til du er trygt på et terminforum, og da skal jeg heie frem til termin. ❤️
 
Jeg har fått svar på blodprøvene som jeg tok forrige uke;
S-Ferritin 17 (15-200)
S-Jern 12,3 (9,0-34,0)
S-jernbindingskap 74 (49-83)
S-Jernmetning 17 (10-50)
S-Vitamin D 93 (50-150)

Tar allerede jern, så det bør jeg fortsette med og sikkert helst øke. Må sjekke hva jeg hadde på sist prøve når jeg kommer hjem.
D-vitamin bør jeg vel fortsette som nå sånn ca. Tipper jeg.
 
ImageUploadedByBV Forum1443022473.552077.jpg


Tja, klarer jo ikke helt å gi opp...
 
Gah, jeg håper fortsatt for deg ♡♡
 
Har gitt opp nå.
Og er overraskende skuffa over resultatet. Føler meg egentlig ikke klar for å bli gravid helt enda. Samtidig er jeg visst ikke klar for å forbli ugravid heller...

Denne prøverkarusellen...:eek:
 
Takk for at du håper. Men det hjelper nok ikke :(
Alle gode ting er PP20, eller noe...
Jeg skjønner at det er vanskelig å holde håpet oppe selv, jeg kjenner meg helt igjen. Det er forferdelig tungt når det begynner å gå opp for en at det kanskje ikke har gått denne gangen heller. Men det er da vi er her for å fortstatt håpe litt for deg ♡ Sender deg en god, varm klem!
 
PP 19 - 11 DPO

Da er siste test denne PPen tatt og det er bare å vente på PP 20.

ImageUploadedByBV Forum1443070259.520941.jpg


Nå som jeg vet jeg ikke er gravid, blir det intensiv slanking fremover. Burde være ned 8 kg, men første delmål er 5 kg. Og der skal jeg være ila 8 uker. Har gjort det før, og vet det er veldig gjennomførbart. Men det krever disiplin!
 
Stor klem❤ Håpet virkelig for deg! Flere har jo skrevet at det har vært godt å få fokusere på noe annet en periode, som f.eks trening, håper det gjør godt for deg og❤️
 
Stor klem❤ Håpet virkelig for deg! Flere har jo skrevet at det har vært godt å få fokusere på noe annet en periode, som f.eks trening, håper det gjør godt for deg og❤️
Jeg har jo erfaring med at annet fokus hjelper jeg også, om ikke annet på den mentale helsen.
Får ikke trent noe første halvannen uken, men kostholdet er i gang fra NU;)
 
Jeg har jo erfaring med at annet fokus hjelper jeg også, om ikke annet på den mentale helsen.
Får ikke trent noe første halvannen uken, men kostholdet er i gang fra NU;)
Ja, nå var det den mentale helsen jeg tenkte på, det var langt fra et "slutt å stress så skjer det" råd! :p
Lykke til, du er flink! :)
 
Så dritt at det endte sånn :( stor klem til deg ♡♡

Så flink du er som kjører på med livsstilsendring! Du er råtøff! Heier på deg :)
 
PP 19 - 11 DPO

Da er siste test denne PPen tatt og det er bare å vente på PP 20.

Vis vedlegget 137636

Nå som jeg vet jeg ikke er gravid, blir det intensiv slanking fremover. Burde være ned 8 kg, men første delmål er 5 kg. Og der skal jeg være ila 8 uker. Har gjort det før, og vet det er veldig gjennomførbart. Men det krever disiplin!

Da håper jeg på neste pp for deg, og masse lykke til med vektnedgangen :) <3
 
Håper virkelig neste pp er din pp! ♥
 
Ja, nå var det den mentale helsen jeg tenkte på, det var langt fra et "slutt å stress så skjer det" råd! :p
Lykke til, du er flink! :)
Nei, oppfatta det ikke som et slikt råd heller altså.
Sånt tror jeg ikke på :p
 
Back
Topp