Skravletråd for Mai-jentene

Wooops!! Denne forsvant fortere enn forventet...
87e37869febb6ee115e5e55b03e68371

Nomnom! Salte saker er digg. :D

Kastet opp for første gang i dag, synes det er for tidlig, bare 5+6. :confused: Synes litt synd på meg selv. :p
Huffda, ja det er litt tidlig :eek: Kanskje det er to inni der? ;) I forrige svangerskap kastet jeg ikke opp før i uke 9, men det kommer jeg aldri til å glemme, kom i rekordfart opp og rakk aldri doen , og noen gangen kom det på gulvet :eek: kastet opp sånn frem til uke 12.. Kjenner jeg er kvalm/uggen tidligere denne gangen, så venter igrunnen bare på at maten skal komme i retur snart haha.. ;) Men klager ikke, håper bare alt er bra med den lille og at den blir der til termin ;) Uansett, føler med deg :nailbiting: ;)

Hahaha, som å se den posten jeg kunne lagt ut for 45 minutter siden! Jeg sitter og ser på en tom skål som inneholdt popcorn inntil for 10 min siden.. Har mer i skapet. Nomnomnom
Sitter og veier opp og i mente om jeg skal poppe litt mer. Hihi:) Popcorn er så sjukt digg!! Ulempen er at det blir borte før man husker at man har spist noe. Ligger på sofaen og ser Scandal. Dritkul serie forresten! Begynte å se den på Viaplay denne uka.

Sitter og veier opp og i mente om jeg skal poppe litt mer. Hihi:) Popcorn er så sjukt digg!! Ulempen er at det blir borte før man husker at man har spist noe. Ligger på sofaen og ser Scandal. Dritkul serie forresten! Begynte å se den på Viaplay denne uka.
Vurderer også mer... Har både med smør og uten ;) har hørt mye bra om den, kanskje jeg skal begynne å se på den.

Huffda, ja det er litt tidlig :eek: Kanskje det er to inni der? ;) I forrige svangerskap kastet jeg ikke opp før i uke 9, men det kommer jeg aldri til å glemme, kom i rekordfart opp og rakk aldri doen , og noen gangen kom det på gulvet :eek: kastet opp sånn frem til uke 12.. Kjenner jeg er kvalm/uggen tidligere denne gangen, så venter igrunnen bare på at maten skal komme i retur snart haha.. ;) Men klager ikke, håper bare alt er bra med den lille og at den blir der til termin ;) Uansett, føler med deg :nailbiting: ;)

Det kommer fryktelig fort ja. :rolleyes: Jeg tør ikke å gå rundt uten bøtte. Husket heldigvis akkurat det fra forrige gang, men jeg rakk heldigvis doen i dag morges. :)

Jeg tviler på at det er mer enn 1 inni magen. Hcg har steget helt normalt og det ble bare satt inn 1 egg (IVF, det kan jo selvfølgelig dele seg til to eneggede tvillinger, men det tviler jeg sterkt på). Jeg er arvelig belastet med hyperemesis. Kastet opp 7+0 første gang forrige gang, det var bare én i magen da.

Popp litt mer du, det er jo helg! :D

Vurderer også mer... Har både med smør og uten ;) har hørt mye bra om den, kanskje jeg skal begynne å se på den.
Har sånn god gammeldags popcorn jeg. Lager i kjele. Med ekstra smør. Mmmmm!!! Ja, det blir nok litt mer popcorn på meg ja! Dropper middag, så da er det greit! Female logic! WIN! :))

Tidenes søndagsmiddag det! :D
Mannen har fast rutine når det er Formel 1 på tv, da er det man cave og grandiosa. Så da får man bare prøve å være kreativ når man ikke har vært i butikken. Hehe:D

ImageUploadedByBV Forum1442810628.587036.jpg

Dagens buksekrangel. Jeg lurer på hvor mye jeg har lagt på meg. Buksene jeg brukte for noen uker siden er umulig å få igjen, mammabukser er litt drøyt på jobb foreløpig.
Skulle ønske jeg kunne gå i joggebukse. Alltid.

Vis vedlegget 137053

Dagens buksekrangel. Jeg lurer på hvor mye jeg har lagt på meg. Buksene jeg brukte for noen uker siden er umulig å få igjen, mammabukser er litt drøyt på jobb foreløpig.

❤Joggebukse❤

Våkna i natt av at mini spøy utover hele senga... Så på badet. Så spøy mellomste utover hele gulvet på rommet. Jippi :hungover: Glad jeg ikke er kvalm enda! Nå ligger begge to og sover igjen <3

Våkna i natt av at mini spøy utover hele senga... Så på badet. Så spøy mellomste utover hele gulvet på rommet. Jippi :hungover: Glad jeg ikke er kvalm enda! Nå ligger begge to og sover igjen <3
Huff. Hørtes slitsomt ut :( god bedring :)

Vis vedlegget 137053

Fin liten kul <3 Jeg kjøpte mammatights veldig tidlig sist, lenge før uke 12 måtte jeg ha ny jakke også.

Back
Topp