Wooops!! Denne forsvant fortere enn forventet...![]()
Nomnom! Salte saker er digg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooops!! Denne forsvant fortere enn forventet...![]()
Huffda, ja det er litt tidligKastet opp for første gang i dag, synes det er for tidlig, bare 5+6.Synes litt synd på meg selv.
![]()
Hahaha, som å se den posten jeg kunne lagt ut for 45 minutter siden! Jeg sitter og ser på en tom skål som inneholdt popcorn inntil for 10 min siden.. Har mer i skapet. NomnomnomWooops!! Denne forsvant fortere enn forventet...![]()
Sitter og veier opp og i mente om jeg skal poppe litt mer. HihiHahaha, som å se den posten jeg kunne lagt ut for 45 minutter siden! Jeg sitter og ser på en tom skål som inneholdt popcorn inntil for 10 min siden.. Har mer i skapet. Nomnomnom
Vurderer også mer... Har både med smør og utenSitter og veier opp og i mente om jeg skal poppe litt mer. HihiPopcorn er så sjukt digg!! Ulempen er at det blir borte før man husker at man har spist noe. Ligger på sofaen og ser Scandal. Dritkul serie forresten! Begynte å se den på Viaplay denne uka.
Huffda, ja det er litt tidligKanskje det er to inni der?
I forrige svangerskap kastet jeg ikke opp før i uke 9, men det kommer jeg aldri til å glemme, kom i rekordfart opp og rakk aldri doen , og noen gangen kom det på gulvet
kastet opp sånn frem til uke 12.. Kjenner jeg er kvalm/uggen tidligere denne gangen, så venter igrunnen bare på at maten skal komme i retur snart haha..
Men klager ikke, håper bare alt er bra med den lille og at den blir der til termin
Uansett, føler med deg
![]()
![]()
Sitter og veier opp og i mente om jeg skal poppe litt mer. HihiPopcorn er så sjukt digg!! Ulempen er at det blir borte før man husker at man har spist noe. Ligger på sofaen og ser Scandal. Dritkul serie forresten! Begynte å se den på Viaplay denne uka.
Har sånn god gammeldags popcorn jeg. Lager i kjele. Med ekstra smør. Mmmmm!!! Ja, det blir nok litt mer popcorn på meg ja! Dropper middag, så da er det greit! Female logic! WIN!Vurderer også mer... Har både med smør og utenhar hørt mye bra om den, kanskje jeg skal begynne å se på den.
Hopper over middag, så da er det jo lov. HihiPopp litt mer du, det er jo helg!![]()
Hopper over middag, så da er det jo lov. Hihi![]()
Har knaskerøtter og klasetomaterHaha.. Du da. Lurt med noe annet enn popkorn og da.![]()
Hihi...
Mannen har fast rutine når det er Formel 1 på tv, da er det man cave og grandiosa. Så da får man bare prøve å være kreativ når man ikke har vært i butikken. HeheTidenes søndagsmiddag det!![]()
Vis vedlegget 137053
Dagens buksekrangel. Jeg lurer på hvor mye jeg har lagt på meg. Buksene jeg brukte for noen uker siden er umulig å få igjen, mammabukser er litt drøyt på jobb foreløpig.
Skulle ønske jeg kunne gå i joggebukse. Alltid.
Glad jeg ikke er kvalm enda! Nå ligger begge to og sover igjen <3Huff. Hørtes slitsomt utVåkna i natt av at mini spøy utover hele senga... Så på badet. Så spøy mellomste utover hele gulvet på rommet. JippiGlad jeg ikke er kvalm enda! Nå ligger begge to og sover igjen <3
Våkna i natt av at mini spøy utover hele senga... Så på badet. Så spøy mellomste utover hele gulvet på rommet. JippiGlad jeg ikke er kvalm enda! Nå ligger begge to og sover igjen <3
Huff. Hørtes slitsomt utgod bedring
![]()
Takk! Eldste kom og hjem etter å nesten ha besvimt under presentasjon på skolen og nå spøy hun ut hele sin seng og.Usj. God bedring til mini og mellom.
Fin liten kul <3 Jeg kjøpte mammatights veldig tidlig sist, lenge før uke 12 måtte jeg ha ny jakke også.Vis vedlegget 137053
Dagens buksekrangel. Jeg lurer på hvor mye jeg har lagt på meg. Buksene jeg brukte for noen uker siden er umulig å få igjen, mammabukser er litt drøyt på jobb foreløpig.
Skulle ønske jeg kunne gå i joggebukse. Alltid.