RedBushTea
Glad i forumet!
Flott stigning Starbucks! Nå ble jeg utrolig glad.
dette skal gå bra!!! Stor klem! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiHerlig test, selv om det ikke var noen overraskelse etter blodprøven nei.![]()
HihiTestetøsa har ikke forlatt meg enda. Men har bestemt meg for å legge det vekk etter 3+. Da er det jo ingen flere nivåer opp liksom
![]()
Nei, det tror jeg bare blir enda verre. Tar alltid en BT før jeg tar digital, og idag ble den kjempesterk med én gang. Ifølge mine kalkulasjoner skal jeg nå 3+ på tirsdag. Så da er det bare å glede seg. Skal ta ny hcg på mandag først da. Må bare. Så er jeg ferdig med blodprøverSånn jeg har tenkt også. Og jeg har jo hørt om de som får svakere tester etter hvert, når hcg blir ekstremt høyt, det kan visst "mette" testen så det blir feil. Det gidder jeg ikke å teste ut.![]()
Det blir kjempespennendeGleder meg til torsdag!! Da er jeg 5+3 og har fått time til tidlig ul. Får se om det er én eller to poser, og kanskje vi kan se hjertelyd. Det er en sånn spesialklinikk der de har litt mer fancy utstyr slik at de faktisk kan se dette. Forventer ingenting, men håper jo selvfølgelig![]()
Det blir jo så spennende! Åh kan jeg spørre hvor du skal siden de klarer å se det så tidlig? Om jeg blir gravid denne gangen skal jeg nok ta ul i uke 6, nervepirrende å vente helt til uke 8 eller 12!Gleder meg til torsdag!! Da er jeg 5+3 og har fått time til tidlig ul. Får se om det er én eller to poser, og kanskje vi kan se hjertelyd. Det er en sånn spesialklinikk der de har litt mer fancy utstyr slik at de faktisk kan se dette. Forventer ingenting, men håper jo selvfølgelig![]()
Spesialistsenteret for Kvinner. Ligger på JessheimDet blir jo så spennende! Åh kan jeg spørre hvor du skal siden de klarer å se det så tidlig? Om jeg blir gravid denne gangen skal jeg nok ta ul i uke 6, nervepirrende å vente helt til uke 8 eller 12!men derfor å forhøre seg om de som klarer å se et hjerte dunke fra den uka
![]()
Ja der ja! Han er super dyktigSpesialistsenteret for Kvinner. Ligger på JessheimSpurte 2 ganger om de kunne se og det mente de at de kunne, så da får jeg stole på de
Skal på ferie uka etter, og blir borte i 2 uker, så jeg kommer til å dø av nysgjerrighet hvis jeg må vente
) Skal ha ul 12. Oktober på Fertilitetssenteret
Da har vi akkurat kommet tilbake fra ferie og jeg er da 8+0
![]()
Gleder meg til å se hva de finnerJa der ja! Han er super dyktigvi tok 3D bilder når Elvira har inni magen. Anbefales! Bor på Jessheim jeg nå
Hehe
Jeg synes det er rart de kan se noe så tidlig, men siden hjertet begynner å slå 5+1, så klarer de kanskje å se noe 5+3? De mente ihvertfall utstyret var det besteVi tok tidlig ultralyd der i uke 12, han er kjempedyktig ja!
Takk!Så utrolig glad på dine vegneGleder meg til å følge deg
![]()