Jubeltråd!! :D

17+0 :) og en uke til OUL :)
 
Over halvveis;) 20 uker til termin ble feiret med lite søvn grunnet tankene om hvordan jeg løser det med de to storesøsknene når fødselen starter:p Fikk det plutselig for meg at fødselen starter mens mannen er avgårde på jobb og at det går veldig fort.. kan bli lange uker hvis dette er fokuset allerede :p
 
20 uker i dag! :) etter arbeidshelg og mulighet til å sove litt lenge i dag, blir jeg vekket av lille som turner i magen :) kan se litt utenpå magen når poden sparker til*smelt* :)
 
Hurra, her er liv!!! Jeg har en liten lillebror innabords, og alt ser ut til å være i skjønneste orden Har verken vært på tidlig UL, hørt hjertelyd, kjent liv eller hatt plager til nå, så helt fantastisk å endelig få bekreftet på OUL i dag at det står bra til!
 
21+0 i dag, og ENDELIG har jeg noen dager uten plager. Jubler høyt for det, selv om magen begynner å bli stor, og ryggen har begynt å få kjenne det. Ikke barebare å vente tvillinger :p
 
I dag jubler jeg for lite bekkenplager :) Må nå bare passe på at jeg ikke tar i for hardt! For da ligger jeg pannekakeflat i kveld...
 
19 :D snart halveis:D
 
Jubler over at jeg endelig kommer inn på forumet igjen!! :D har vært litt tull, men nå er alt i skjønneste orden! Har jo gått glipp av tusen ting tenker jeg, men håper alt er bra med dere alle sammen! <3
 
Back
Topp