Skravletråd september

Så gøy. Guttungen var på det + 4 kurs etter det. Skal med snuppa i magen så tenkte vi ta de sammen på søskensvømming etterpå:)

Uke 30, termin 1 des.
Ja synes det er kjempebra investering med babysvømming. Dette er kurs nr 2 vi går på:-).

Da har du jo ikke lenge igjen:-). Husker jeg synes det var såååååååå lenge gjen når jeg hadde 10 uker igjen. Plutselig var det jul og 1 uke igjen til termin :-P

Ja synes det er kjempebra investering med babysvømming. Dette er kurs nr 2 vi går på:).

Da har du jo ikke lenge igjen:). Husker jeg synes det var såååååååå lenge gjen når jeg hadde 10 uker igjen. Plutselig var det jul og 1 uke igjen til termin :p
Ja det er virkelig kos:) Og de blir så trygg i vann:)
Neida, det nærmer seg jo:P

God morgen :-). Har sovet ganske greit til mini bet meg i puppen i kvart over 6 tiden. Sovnet fra hele amminga i natt:-/.
Herlig med sløve morninger. Her sover mini igjen i vognen sin før vi skal på babysvømming. Ser ut til vi kan få ganske greit vær her idag :-)
Uffda :p
Ja,det er godt det også...
Liker å høre at det regner,men er finere når det er sol :)
Er meldt kjempe bra neste uke da :D

Uffda :p
Ja,det er godt det også...
Liker å høre at det regner,men er finere når det er sol :)
Er meldt kjempe bra neste uke da :D
Liker godt å ligge i sengen å høre på regnet meen enig med at sol er kjekkere:-).
Tror det er meldt ganske bra vær her også til uken:-)

God morgen:D
Mannen skal ta med seg de to eldste på brannstasjonen.. Jeg blir hjemme med syk lillegutt som har begynt å kaste opp:(
Åh nei, så kjedelig da! Som i omgangssyke? Eller slim? rart å begynne med oppkast såpass etter frembrudd av feber da!
Bra de to eldste får tur på brannstasjonen likevel da.

God morgen:)
Åh, så herlig med så mye søvn. Kan ikke skryte av det samme selv, men men:P

Vi skal også:) Så gøy han gleder seg, gammel r han:)?
Er sjelden jeg får mer enn 5 timer på ukedager, og oftest ca 6 på helg. Så 7 er lykke!

Minstemann er 4.5 år. Så veldig i rett alder. Din da?

God morgen alle sammen :)
Håper alle har sovet godt?
Ligger selv i sengen enda,og hører på at det øser ned ute...
Jeg ligger og i senga enda. Og glippen i gardinen avslører sol. Passer perfekt med brannstasjondag:)

Back
Topp