Skravletråd september

God morgen alle sammen :). Våknet tidlig her idag. Den følelsen når du har sovet det gjennom hele ammingen ila natten og våkner av at mini er våken, ligger og sparker deg i magen, ammer, og imens tar tak i andre puppen og vrir og drar i den. Og plutselig tar tak og biter mens han ammer:-/
Au da våkner man fort

hehe. au da:P Var det tidlig da?
Var vel rundt 6.15 tiden i morges:-). Kunne godt tenkt meg å sove litt til men mini ville noe annet. For å unngå å vekke gubben som har vært på jobb i natt og ikke var hjemme før rundt kl 4-halv 5 så ble det til at vi sto opp. Men nå sover han igjen før vi skal på babysvømming kl 9.45 :-).
Sovet godt du da?

Var vel rundt 6.15 tiden i morges:). Kunne godt tenkt meg å sove litt til men mini ville noe annet. For å unngå å vekke gubben som har vært på jobb i natt og ikke var hjemme før rundt kl 4-halv 5 så ble det til at vi sto opp. Men nå sover han igjen før vi skal på babysvømming kl 9.45 :).
Sovet godt du da?
Så kos med babysvømming. Liker mini det?:)
Jada, greit nok. Sover generelt dårlig om nettene for tiden. Veldig mye harde spark og kynnere. Oppe og tisser 10 ganger:P

Så kos med babysvømming. Liker mini det?:)
Jada, greit nok. Sover generelt dårlig om nettene for tiden. Veldig mye harde spark og kynnere. Oppe og tisser 10 ganger:P
Han elsker det:-). Plasker og står i:-). Holder med de 30 min det varer men koser seg i vannet.

Off ja den siste tiden er tung:-/. Lenge til termin?

God morgen! Jeg har faktisk sovet 7 timer i natt! Det var jammen godt og nødvendig.

Flere som skal på åpen brannstasjon i dag da? Minste her har snakker om det på inn- og utpust hele uka, så skal bli gøy å ta han med dit.
God morgen:)
Åh, så herlig med så mye søvn. Kan ikke skryte av det samme selv, men men:P

Vi skal også:) Så gøy han gleder seg, gammel r han:)?

God morgen alle sammen :)
Håper alle har sovet godt?
Ligger selv i sengen enda,og hører på at det øser ned ute...

Han elsker det:). Plasker og står i:). Holder med de 30 min det varer men koser seg i vannet.

Off ja den siste tiden er tung:-/. Lenge til termin?
Så gøy. Guttungen var på det + 4 kurs etter det. Skal med snuppa i magen så tenkte vi ta de sammen på søskensvømming etterpå:)

Uke 30, termin 1 des.

God morgen alle sammen :)
Håper alle har sovet godt?
Ligger selv i sengen enda,og hører på at det øser ned ute...
God morgen :-). Har sovet ganske greit til mini bet meg i puppen i kvart over 6 tiden. Sovnet fra hele amminga i natt:-/.
Herlig med sløve morninger. Her sover mini igjen i vognen sin før vi skal på babysvømming. Ser ut til vi kan få ganske greit vær her idag :-)

Back
Topp