God morgenGod morgenSovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenSovet godt?
Hehe nei absolutt ikkeGod morgen
Huff da, biting er ikke stas!![]()
Den er ikke superbraIkke sett nei.
Anbefaler du den?
hehe. au daGod morgen. Ja kan ikke klage
. Helt til mini vekket meg med å bite meg i puppen
![]()
Off da ikke noe kjekt:-/. God bedring til lilleguttGod morgen
Mannen skal ta med seg de to eldste på brannstasjonen.. Jeg blir hjemme med syk lillegutt som har begynt å kaste opp![]()
Au da våkner man fortGod morgen alle sammen. Våknet tidlig her idag. Den følelsen når du har sovet det gjennom hele ammingen ila natten og våkner av at mini er våken, ligger og sparker deg i magen, ammer, og imens tar tak i andre puppen og vrir og drar i den. Og plutselig tar tak og biter mens han ammer:-/
Uff,stakkars lilleguttGod morgen
Mannen skal ta med seg de to eldste på brannstasjonen.. Jeg blir hjemme med syk lillegutt som har begynt å kaste opp![]()
Var vel rundt 6.15 tiden i morgeshehe. au daVar det tidlig da?
Jaa var rett før jeg hoppet i sengen:-/Au da våkner man fort
Så kos med babysvømming. Liker mini det?Var vel rundt 6.15 tiden i morges. Kunne godt tenkt meg å sove litt til men mini ville noe annet. For å unngå å vekke gubben som har vært på jobb i natt og ikke var hjemme før rundt kl 4-halv 5 så ble det til at vi sto opp. Men nå sover han igjen før vi skal på babysvømming kl 9.45
.
Sovet godt du da?
God morgenGod morgen![]()
Han elsker detSå kos med babysvømming. Liker mini det?![]()
Jada, greit nok. Sover generelt dårlig om nettene for tiden. Veldig mye harde spark og kynnere. Oppe og tisser 10 ganger![]()
God morgenGod morgen! Jeg har faktisk sovet 7 timer i natt! Det var jammen godt og nødvendig.
Flere som skal på åpen brannstasjon i dag da? Minste her har snakker om det på inn- og utpust hele uka, så skal bli gøy å ta han med dit.
God morgenGod morgen
Det skjønner jegJaa var rett før jeg hoppet i sengen:-/
God morgenGod morgen alle sammen
Håper alle har sovet godt?
Ligger selv i sengen enda,og hører på at det øser ned ute...
Så gøy. Guttungen var på det + 4 kurs etter det. Skal med snuppa i magen så tenkte vi ta de sammen på søskensvømming etterpåHan elsker det. Plasker og står i
. Holder med de 30 min det varer men koser seg i vannet.
Off ja den siste tiden er tung:-/. Lenge til termin?
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Håper alle har sovet godt?
Ligger selv i sengen enda,og hører på at det øser ned ute...