Lolo
Forumet er livet
Nja, hvor da?? Ingen alternativer er fullt tunell daFå alt i tunell i stedet. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, hvor da?? Ingen alternativer er fullt tunell daFå alt i tunell i stedet. ;-)
Skjønte ingentingNoen lokale greier![]()
Skjønte det nåLocal stuff![]()
Nei vet det ikke er full tunell.Nja, hvor da?? Ingen alternativer er fullt tunell damen midten er vel kanskje mest tunell? Jeg ville tippet på den om jeg hadde måtte. Heldigvis må jeg ikke
![]()
Nesten fant vi ut ;-)Skjønte ingenting
Bor dere på samme sted?![]()
Haha nei tror heller ikke detKakedeig..
Det tror jeg ikke hadde blitt noe godt![]()
Ja går veldig mye bedre nå;-)Så herlig
Går legginga bedre?
Ganske nært hvertfallSkjønte ingenting
Bor dere på samme sted?![]()
Så godt når det løsner!Ja går veldig mye bedre nå;-)
Aua! Da våkner man ganske fortGod morgen alle sammen. Våknet tidlig her idag. Den følelsen når du har sovet det gjennom hele ammingen ila natten og våkner av at mini er våken, ligger og sparker deg i magen, ammer, og imens tar tak i andre puppen og vrir og drar i den. Og plutselig tar tak og biter mens han ammer:-/
Hehe ja kan trygt si at jeg våknet temmelig fortAua! Da våkner man ganske fort![]()
God morgen til deg også.
God morgenGod morgen! Jeg har faktisk sovet 7 timer i natt! Det var jammen godt og nødvendig.
Flere som skal på åpen brannstasjon i dag da? Minste her har snakker om det på inn- og utpust hele uka, så skal bli gøy å ta han med dit.
Nei, det var detVet ikke om man noen gang føler seg ferdig, jeg![]()
Jeg syns detHøres perfekt ut!![]()
Så artig daNesten fant vi ut ;-)
God morgenGod morgen alle sammen. Våknet tidlig her idag. Den følelsen når du har sovet det gjennom hele ammingen ila natten og våkner av at mini er våken, ligger og sparker deg i magen, ammer, og imens tar tak i andre puppen og vrir og drar i den. Og plutselig tar tak og biter mens han ammer:-/
God morgenGod morgen! Jeg har faktisk sovet 7 timer i natt! Det var jammen godt og nødvendig.
Flere som skal på åpen brannstasjon i dag da? Minste her har snakker om det på inn- og utpust hele uka, så skal bli gøy å ta han med dit.