Skravletråd september

Nå gleder jeg meg til gubben kommer hjem. Da skal jeg sove! Feber, tette bihuler og vondt i øret. Klage, klage:)

ja :) håper at det klaffer på første PP jeg nå, men lar det bare skje når det skjer :) det er veldig godt :) for føler ikke jeg kan dele dette med mer enn 2 venninner. hvor ene bor 1 time unna og andre 1 og en halv. resten er spredt rundt omkring og ikke alle jeg har fått kontakt med har jeg møtt heller. men holder meg heller til de enn å få ting slengt i trynet som ikke er noe hyggelig :(
Hva er det folk slenger i trynet da? Om jeg får spørre :(

Hva er det folk slenger i trynet da? Om jeg får spørre :(
At det er meningen at det skjer at vi ikke skal få barn nå :( og at vi må bare komme oss videre det var bare ett embyro... Eller det at det er min feil for jeg har jo ammet datteren min før så det kan ha påvirket at vi har mistet :(

Noen med middagsforslag til noe med kjøttdeig? Kommer bare på pasta og pizza men vil ha noe annet. Noe lettvint noe:-)

At det er meningen at det skjer at vi ikke skal få barn nå :( og at vi må bare komme oss videre det var bare ett embyro... Eller det at det er min feil for jeg har jo ammet datteren min før så det kan ha påvirket at vi har mistet :(
Men herregud :@ lirer folk virkelig av seg sånn dritt??? Skjønner godt at du kutter ut de folka!!

Noen med middagsforslag til noe med kjøttdeig? Kommer bare på pasta og pizza men vil ha noe annet. Noe lettvint noe:-)
Fylte baguetter,kjøttboller,kjøttkaker,hamburger,mixe det du evt har liggende(kjøttdeig,ris,gr.saker++)

Back
Topp