❤️ Gravid - testetråden min ❤️

Jeg måtte reise 2 timer hver vei for å få ul.. Og sto knapt på føttene fordi jeg kastet opp og ikke hadde energi! Så det tok på å gå ofte på ul - men var godt for nervene ;) var først i uke 9 det roet seg med nervene for meg ;)

Såpass ja. Da er du tøff!

Heldigvis kort reisevei her hvert fall. :) Jeg får vente og se, ikke veldig dårlig enda og må nesten høre hva jeg kan få.
 
Det er så flott! For en stigning!

Nå kan du trygt pakke vekk testene ja ;)

Ja, kjempefin stigning. Gøy at jeg ventet så mange dager at wondfo ble så sterk! :D Ingen testetrang nå lenger. Nå blir det UL-nedtellinger fremover istedenfor. ♡
 
Nydelige tester ♡ Gratulerer! Nå kan testetøsa pakke kofferten sin og besøke noen andre :p

Nå kan hun flytte til noen andre ja, ingenting mer for henne her nå. :D ❤️
 
Samlebilde

ImageUploadedByBV Forum1442320601.693744.jpg


De digitale:
10 dpo / 8dp2dt E - "Ikke gravid"
10 dpo / 8dp2dt K - "1-2"
14 dpo / 12dp2dt M - "1-2"
16 dpo / 14dp2dt E - "2-3"
19 dpo / 17dp2dt F - "2-3"
22 dpo / 20dp2dt F - "3+"
 
Tenkte først da jeg så samlebilde "hæ? Har den blitt svakere?" Men det var jo fordi den var motsatt, med mye sterkere teststrek enn kontrollstrek! Råflott :D :D :D Grattis!!!
 
Tenkte først da jeg så samlebilde "hæ? Har den blitt svakere?" Men det var jo fordi den var motsatt, med mye sterkere teststrek enn kontrollstrek! Råflott :D :D :D Grattis!!!

Hahahaha... Ja, ingen grunn til nervøst sammenbrudd hos meg pga. dagens test hvert fall, den var knallsterk fra start, kontrollstreken hadde aldri en sjanse. :p :D Her er hcg på vei til himmels! ❤️
 
Får nesten lyst til å teste selv når jeg ser testene dine :p :D

Ikke lurt å teste for sent, da kan de visst bli mettet og bli svake. :confused: Jeg har aldri prøvd, sluttet å teste ved 3+ sist og. :p
 
Så herlig! :D :D Du er skikkelig gravid jo! Ikke bare er du gravid, men du er mer gravid enn gjennomsnittet ;) Hehe.
 
Back
Topp