Høsten er her for fulltHøsten har kommet ihvertfall. Er til broren min
![]()
Heldige broren din!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høsten er her for fulltHøsten har kommet ihvertfall. Er til broren min
![]()
Hva da?I dag skal jeg nettshoppe![]()
Hehe...en skikkelig smart ting å si
Hun tror kanskje ikke du er gravid lenger?![]()
Bare valpen enda,og om han ikke hadde gjort det så hadde jeg våknet uansett av urolighet i gangen...avhengig av å være sammen med noen hele tidenSå bra du sovnet igjen
Hvorfor slapp han den inn til deg??
Jeg har fått tips om roseroseshop. Ellers skal jeg sjekke Ebay for julegaver. Mulig jeg ramler innom noen andre sider også selvfølgeligEbay
Cdon
Ludostore
Bokklubben
Du da?
Hva er roseroseshop?Jeg har fått tips om roseroseshop. Ellers skal jeg sjekke Ebay for julegaver. Mulig jeg ramler innom noen andre sider også selvfølgelig![]()
Hehe...ja det er litt kjipt![]()
Så deilig da
Jeg sov i ett fra kl 24 til kl 0645! Men har store barn da![]()
Nei helt forferdelig. Mamma måtte levere lille i bhg. 13+4 i dag.
Syns jeg ser overskriften i lokalavisen:Merket du forsvantvar litt redd du hadde druknet
![]()
Helt ekstremt...Fysj som det regner..
Hun godtok den?![]()
Jeij!
Da har pakken rra Buzzador kommet![]()
Søte du, ikke føl deg lat!!!Vet ikke helt. Men føler meg lat når jeg får slengt det i trynet. Det sitter ganske langt inne for meg å be om sykemelding. Mamma mente at jeg var helt kritthvit i ansiktet i dag. Hun mener jeg bør sykemelde meg 100%.
fortalte den nye ansatte i går, at jeg var gravid. Han syns det var rart siden jeg ikke hadde noe magehe he he...
Fysj som det regner..
Det kommerHva fikk du ?meldte meg inn igår men var ingen bra tilbud. Bare braun produkter som kosta..
Å ja, da er det vel bedre enn å ha en pipende hund som krafser på døraBare valpen enda,og om han ikke hadde gjort det så hadde jeg våknet uansett av urolighet i gangen...avhengig av å være sammen med noen hele tiden![]()
Så absoluttMen om det funker, er det jo verdt det![]()
YesÅ ja, da er det vel bedre enn å ha en pipende hund som krafser på døra![]()