Skravletråd september

Hehe...en skikkelig smart ting å si:P
Hun tror kanskje ikke du er gravid lenger?:rolleyes::P

Vet ikke helt. Men føler meg lat når jeg får slengt det i trynet. Det sitter ganske langt inne for meg å be om sykemelding. Mamma mente at jeg var helt kritthvit i ansiktet i dag. Hun mener jeg bør sykemelde meg 100%.

fortalte den nye ansatte i går, at jeg var gravid. Han syns det var rart siden jeg ikke hadde noe mage :P he he he...

Så bra du sovnet igjen;)
Hvorfor slapp han den inn til deg??
Bare valpen enda,og om han ikke hadde gjort det så hadde jeg våknet uansett av urolighet i gangen...avhengig av å være sammen med noen hele tiden :p

Merket du forsvant;) var litt redd du hadde druknet:p
Syns jeg ser overskriften i lokalavisen:

Trebarnsmor (40) druknet etter en liten kveldsdusj

Hun godtok den?:)

Fikk i henne 90 ml ca. Ikke hele flaska, men som forventa siden det var tre timer siden siste måltid. Hun drakk det iallefall :) så lover jo godt. Regner me at om hun ikke hadde likt smaken, hadde vel ingenting gått ned nesten :p

Vet ikke helt. Men føler meg lat når jeg får slengt det i trynet. Det sitter ganske langt inne for meg å be om sykemelding. Mamma mente at jeg var helt kritthvit i ansiktet i dag. Hun mener jeg bør sykemelde meg 100%.

fortalte den nye ansatte i går, at jeg var gravid. Han syns det var rart siden jeg ikke hadde noe mage :P he he he...
Søte du, ikke føl deg lat!!!:eek:
Veldig mange blir fort slitne når de er gravide, hvorfor presse seg unødvendig?:)
Lytt til kroppen! Trenger den hvile, så lar du den få det;)

Hva fikk du ?:D meldte meg inn igår men var ingen bra tilbud. Bare braun produkter som kosta..
Det kommer :) tok litt tid før jeg ble med på en kampanje også ;)
Får Vanish Gold :)

Bare valpen enda,og om han ikke hadde gjort det så hadde jeg våknet uansett av urolighet i gangen...avhengig av å være sammen med noen hele tiden :p
Å ja, da er det vel bedre enn å ha en pipende hund som krafser på døra:P

Å ja, da er det vel bedre enn å ha en pipende hund som krafser på døra:P
Yes :) så lenge han har vært ut å luftet han så går det greit :)

Back
Topp