Skravletråd september

Til alle alenemødre - wow, jeg bøyer meg i støvet. Dere er noen maskiner!

Hatt en uke alene med 6uker gammel baby og er utslitt. Brukte gårsdagen da samboer kom hjem til å hente meg inn igjen for jeg gikk rundt i tåke. Er imponert over alle som går rundt med en liten alene!

God morgen :) vi ser på doctor mcstuffins :) regner her idag ... Leverer lille snuppa halv elleve idag sånn ca :)

Hatt en uke alene med 6uker gammel baby og er utslitt. Brukte gårsdagen da samboer kom hjem til å hente meg inn igjen for jeg gikk rundt i tåke. Er imponert over alle som går rundt med en liten alene!

Helt enig! Med en prematur jente, mye problemer, sykehus, pumping og matproblemer og søvnproblemer fra start skjønner jeg ikke hvordan alenemøder takler dette helt alene - selv med baby født til termin og sånt. De er maskiner! Uten samboer hjemme de første fire ukene hadde det ikke gått. Og enda da var det tøft!

Man har ikkr nor valg i grunn.

Back
Topp