God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGoood morgen jenter![]()
Har dere hatt en fin natt?
Hva drømte du da?God morgen. Sov ganske så godt
. Har drømt noe voldsomt da
![]()
Så deilig daOg det ble det faktiskfikk sove i ett helt til fire. Det er sjelden det
![]()
Hadde håpet å fått til en tur men regner frosker og katter så frister lite :-/. Ellers må jeg ut å kjøpe den presangen jeg ikke fikk kjøpt igårGod morgen
Jeg skal rydde klart til vaskedama og så jobb kl 11 og rett på foreldremøte kl 19
Du da?
Hehe...ja det er litt kjiptHørt flere sier det. Tenker å prøve de ogsåkjipt da jeg har sånn 12 mam flasker
haha
God morgen til deg ogsåGoood morgen jenter![]()
Har dere hatt en fin natt?
Husker ikke alt men noe med barnehager med klovner som ansatte at jeg var gravid igjen med trillingerHva drømte du da?![]()
Jippi, heldige duJeij!
Da har pakken rra Buzzador kommet![]()
Ja,la meg på gjesterommet i går for gubben la seg før meg og da jeg kom til døra hørte jeg snorkingenGod morgen til deg også
Super natt som vanlig!
Du da?![]()
Jentet min i gårHar ikke fått hentet den enda jeg..
HahaSkulle ønske hun kom hithun hadde sikkert snudd i døra
he he
Sovet godt?God morgen![]()
Oi,oiHusker ikke alt men noe med barnehager med klovner som ansatte at jeg var gravid igjen med trillinger![]()
Eeh....javel liksomJa var det. Ifølge sjefen min så er alle trøtte etter jobb da. Eeehm ok
Takk... Når dagen starter på den måten så kan det tross alt bare gå oppover.Huff! God bedring!
Ikke santJippi, heldige du![]()
Møkkavær med regn fra alle kanter her ogsåHadde håpet å fått til en tur men regner frosker og katter så frister lite :-/. Ellers må jeg ut å kjøpe den presangen jeg ikke fikk kjøpt igår![]()