Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen ganger blir det pupp før, andre ganger etterpå og noen få ganger både før og etterNei ikke sant, kan strekke meg til kl. 06:00-30, men gir du henne pupp etter på?
Her har det ikke vært noen endring i gulping etter at vi begynte med grøt. Hun har aldri gulpet noe mye, men har en gulpedag i ny og ne uten at jeg har funnet noen årsak til det...Begynte med små smaksprøver på grøt da han ble 4 mnd, har i det siste fått full porsjon grøt på morgenen men har kuttet litt ned da han ble hard i magen. Får nå halv porsjon med svisker i for å se om det hjelper! Han sovet hele natten så har ikke begynt med kveldsgrøt ennda. Forøvrig så syns jeg han har begynt å gulpe noe sinnsykt etter at vi har startet med grøt, gikk noen dager uten og var da minimalt med gulp. Flere som opplever det samme?
Begynte med små smaksprøver på grøt da han ble 4 mnd, har i det siste fått full porsjon grøt på morgenen men har kuttet litt ned da han ble hard i magen. Får nå halv porsjon med svisker i for å se om det hjelper! Han sovet hele natten så har ikke begynt med kveldsgrøt ennda. Forøvrig så syns jeg han har begynt å gulpe noe sinnsykt etter at vi har startet med grøt, gikk noen dager uten og var da minimalt med gulp. Flere som opplever det samme?
He he.. Her er det motsatt!!! Gulper mye mindre etter at vi starta m grøtMin gutt har også begynt å gulpe etter at vi begynte med grøt. Før gulpet han omtrent aldri, men nå er det gjerne flere ganger om dagen.
Vet ikke om det er tilfeldig eller om det er en sammenheng med grøt og gulp?
He he.. Her er det motsatt!!! Gulper mye mindre etter at vi starta m grøt![]()
Viss de små er harde i magen kan de ofte gulpe mer. Så da kan kanskje grøt gi mer gulping hos noen
Ha i en dråpe med malt og en liten dæsj med solsikkeoljeÅja, lillemann har vært litt hardere i magen i det siste, så da kan det være derfor han har gulpet mer.
Får prøve med litt mer sviske![]()
Ha i en dråpe med malt og en liten dæsj med solsikkeoljegjør underverker for min ihvertfall!
Her gulpet han mer av overgangen fra mm til nan enn grøt. Vi gir også sviskerpure for magen, og nå er det oftere avføring nr. 2 enn når han var ett rent ammebarn. Grøten var foresten en sukse i mårest, og vi har endelig en rytme som jeg krysser fingrer og tær på at den er kommet for å bli.