jenta86
Gift med forumet
Synes det er så synd at de ordner det slik for de... her blir jenta kjempe glad for noen hårstrikk liksomÅh.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er så synd at de ordner det slik for de... her blir jenta kjempe glad for noen hårstrikk liksomÅh.. :/
Så får man inn litt biologi ogsåJa, det hadde vært noe![]()
ÅåhFikk ikke være med jeg![]()
Synes det er så synd at de ordner det slik for de... her blir jenta kjempe glad for noen hårstrikk liksom
Her blir det unicef gaver eller lignende. Synes dette julegreiene har tatt helt av..Klart ikke. Er bare når han f.eks kommer med ønskelisten og det kun er kjempedyre ting.. og får jo høre hva de får av andre. Men legger meg ikke så opp i det. Jeg gir det jeg har lyst til - og desverre må det bli på budsjett.
Skal på jobbHvorfor til onsdag?
Ja i mange årDet er jo bra
Har du vært med lenge?
Her blir det unicef gaver eller lignende. Synes dette julegreiene har tatt helt av..
Det står lenger opp et stedPrøver meg på deg også siden de andre ikke svarer, hva er buzzador
Det tar jo hun newton dama seg av. Ble litt sjokkert da jeg såg episoden om hvordan babyer blir til.Så får man inn litt biologi også![]()
Min må ha ønsleliste i alle prisklasserKlart ikke. Er bare når han f.eks kommer med ønskelisten og det kun er kjempedyre ting.. og får jo høre hva de får av andre. Men legger meg ikke så opp i det. Jeg gir det jeg har lyst til - og desverre må det bli på budsjett.
Min må ha ønsleliste i alle prisklasser
Så da kjøper du varene litt billigere mot å fortelle om de?Det står lenger opp et sted
Forrige gang det var,kpm det myeÅåhså kjedelig...
Spent på hvor mye som kommer![]()
Ja sånn er det jo.Synes det er veldig greit. Noen kan gi mer, andre mindre. Sånn er det bare.![]()
Nei får de gratisSå da kjøper du varene litt billigere mot å fortelle om de?
Flere tusen kr???må nesten bare "overse" det.. å gi noe tio flere tusen bare fordi han "forventer" det, ekke mulig.. ikke for meg iallefall.
ønskelisten et år var sykkel, ny iphone, kamera, ny ipad osv. Dyre saker..Flere tusen kr???
Nei,det er det ikke for meg heller...men synes det er utrolig trist at foreldrene har satt forventningene hans til det nivået...for de er faktisk ikke de rikeste heller...må nesten bare "overse" det.. å gi noe tio flere tusen bare fordi han "forventer" det, ekke mulig.. ikke for meg iallefall.