Skravletråd september

Synes det er så synd at de ordner det slik for de... her blir jenta kjempe glad for noen hårstrikk liksom

må nesten bare "overse" det.. å gi noe tio flere tusen bare fordi han "forventer" det, ekke mulig.. ikke for meg iallefall.

Klart ikke. Er bare når han f.eks kommer med ønskelisten og det kun er kjempedyre ting.. og får jo høre hva de får av andre. Men legger meg ikke så opp i det. Jeg gir det jeg har lyst til - og desverre må det bli på budsjett.
Her blir det unicef gaver eller lignende. Synes dette julegreiene har tatt helt av..

Klart ikke. Er bare når han f.eks kommer med ønskelisten og det kun er kjempedyre ting.. og får jo høre hva de får av andre. Men legger meg ikke så opp i det. Jeg gir det jeg har lyst til - og desverre må det bli på budsjett.
Min må ha ønsleliste i alle prisklasser

må nesten bare "overse" det.. å gi noe tio flere tusen bare fordi han "forventer" det, ekke mulig.. ikke for meg iallefall.
Nei,det er det ikke for meg heller...men synes det er utrolig trist at foreldrene har satt forventningene hans til det nivået...for de er faktisk ikke de rikeste heller...

Back
Topp