Har null problem med søte ting jeg da ^-^ at toppen var litt karamellisert var bare bonus ^Hehe jeg hadde nok likt de![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har null problem med søte ting jeg da ^-^ at toppen var litt karamellisert var bare bonus ^Hehe jeg hadde nok likt de![]()
Har time kl 8 og fikk streeeeng beskjed om å ikke spise/drikke etter kl20 - går sikkert greit, bare typisk at siden jeg ikke kan så er jeg fysen![]()
Takker og bukker - blir vel å finne på forumet mens jeg sitter derLykke til![]()
Det var lenge å vente men nå er jeg så mett jeg holder på å sovne![]()
Ja da er det virkelig greit ja![]()
enig der
burde ha spist mer av frysen vi å :/ får dårlig til det
![]()
Er som et barn akkurat der ^-^ har mentalt gått igjennom alt vi har i hus som jeg plutselig har lyst på... men har nå en time på meg - må bare komme meg hjem førstHehe ja er det ikke typisk![]()
Ååh så kosBen flørter med gubben![]()
Velkommen tilbake! Hvordan gikk hjemreisen?Hei kjære jenterDa var vi i Bergen igjen
![]()
Hehe![]()
spennende å skummelt
traff meg med ett brak nå at det er jo ikke så lenge til fødsel å alt som hører med der
![]()
Hei heiHei kjære jenterDa var vi i Bergen igjen
![]()
200 LHehehar du stor fryser å?
Her har vi heldigvis bare 3 små skuffer. Men de er stapp fulle![]()
Åååh så søte daVis vedlegget 135777
glemt å vise...her er luen...
Det var detHehe det var godt ja? Sykt mett selv![]()
Har null problem med søte ting jeg da ^-^ at toppen var litt karamellisert var bare bonus ^![]()