Skravletråd

Nå er jeg helt kaputt :o først nå er det stille rundt hodet mitt :o hjelpes meg :o
Har vert å handlet å hentet i selskap hatt 2 nabo barn på besøk mens foreldrene malte, å hatt ett venne par å deres sønn på besøk. Så måtte hjem i en fart å bake en kake til alle disse :o
I tillegg har ikke eldste stått opp på rett fot :o

Nå er det jammen godt det er kveld :o

Ville du valgt nordic eller Europa til en på snart 7 da? :)
Begge er morsomme, men Nordic er jo fokusert på skandinaviske landene og det synes nevøen var ekstra stas.

MEN man kan da kun spille med 3 spillere (designet for to eller tre), mens Europa så kan man spille opptil 5. Så kommer jo litt an på hvor mange dere tenker at skal spille ;)

Begge er morsomme, men Nordic er jo fokusert på skandinaviske landene og det synes nevøen var ekstra stas.

MEN man kan da kun spille med 3 spillere (designet for to eller tre), mens Europa så kan man spille opptil 5. Så kommer jo litt an på hvor mange dere tenker at skal spille ;)
Jeg så på det i dag :) men forstår ikke helt. Er det ett spørrespill? Om landene ?

Hehe det hadde vi å :p men heldigvis så måtte vi ha ny for var ikke plass til 3 bilstoler /puter i den andre :p å da sa jeg det måtte være isofix :p

hehe ja hadde vært et kriterie om vi måtte hatt ny bil og, men så fikk vi plass så da drøyer vi :D

Nå er jeg helt kaputt :eek: først nå er det stille rundt hodet mitt :eek: hjelpes meg :eek:
Har vert å handlet å hentet i selskap hatt 2 nabo barn på besøk mens foreldrene malte, å hatt ett venne par å deres sønn på besøk. Så måtte hjem i en fart å bake en kake til alle disse :eek:
I tillegg har ikke eldste stått opp på rett fot :eek:

Nå er det jammen godt det er kveld :eek:

å guri det var mye da :o ble det bare stress, eller hyggelig og?
Vi har hatt besøk av pappa som kom med sykkelen til storebror, handla mat og vært på skobutikken. laget hjemmelaget pizza, det var nok for meg :o sliten!

Det går kanskje an å spille på lag om man er flere? Er det denne eller er det en spesiell juleutgave eller noe hehe :P

WEB_Image%20Ticket%20to%20Ride%20Nordic%20Countries%20Brettspi-1264606599.Jpeg

å guri det var mye da :o ble det bare stress, eller hyggelig og?
Vi har hatt besøk av pappa som kom med sykkelen til storebror, handla mat og vært på skobutikken. laget hjemmelaget pizza, det var nok for meg :o sliten!
Det ble veldig mye stress :o litt kos ja men utrolig høylytt dag :o
Kommer til å slukne som ett lys i kveld :o

Fått gjort mye du å :o godt det er kveld nå <3

Ja da hadde jeg å gjort det :) men vi hadde bare en sedan :p hadde jo ikke plass til noe :p

har ikke peil på bil :P skulle gjerne hatt en ny og fancy da :P men er egentlig veldig fornøyd med den vi har også :D har plass til mye og er aldri noe galt med den omtrent :)

Det ble veldig mye stress :eek: litt kos ja men utrolig høylytt dag :eek:
Kommer til å slukne som ett lys i kveld :eek:

Fått gjort mye du å :eek: godt det er kveld nå <3

Skjønner det ble slitsomt ja :o

Godt med kveld nå :D har du noe godt å kose deg med?

Back
Topp