Oh! Høres himmelsk ut ^-^ kos dere masse med pizza![]()
Det var det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh! Høres himmelsk ut ^-^ kos dere masse med pizza![]()
Hehe det hadde vi åSikkert super! Skulle gjerne hatt isofix men har litt gammel bil![]()
Jeg hadde å den til minstaDet har vi og, kjempefornøyd til guttungen![]()
Begge er morsomme, men Nordic er jo fokusert på skandinaviske landene og det synes nevøen var ekstra stas.Ville du valgt nordic eller Europa til en på snart 7 da?![]()
NeiDen er veldig finhar den base som kan brukes på stol nr to?
Skulle hatt potet lasagneHva skal dere ha til middag? Trenger tips![]()
Jeg så på det i dagBegge er morsomme, men Nordic er jo fokusert på skandinaviske landene og det synes nevøen var ekstra stas.
MEN man kan da kun spille med 3 spillere (designet for to eller tre), mens Europa så kan man spille opptil 5. Så kommer jo litt an på hvor mange dere tenker at skal spille![]()
Hehe det hadde vi åmen heldigvis så måtte vi ha ny for var ikke plass til 3 bilstoler /puter i den andre
å da sa jeg det måtte være isofix
![]()
Nå er jeg helt kaputtførst nå er det stille rundt hodet mitt
hjelpes meg
Har vert å handlet å hentet i selskap hatt 2 nabo barn på besøk mens foreldrene malte, å hatt ett venne par å deres sønn på besøk. Så måtte hjem i en fart å bake en kake til alle disse
I tillegg har ikke eldste stått opp på rett fot
Nå er det jammen godt det er kveld![]()
Begge er morsomme, men Nordic er jo fokusert på skandinaviske landene og det synes nevøen var ekstra stas.
MEN man kan da kun spille med 3 spillere (designet for to eller tre), mens Europa så kan man spille opptil 5. Så kommer jo litt an på hvor mange dere tenker at skal spille![]()
Skulle hatt potet lasagne
Men hele dagen har gått i surrså her fikk barna youghert til kvelds
hehe å vi skal ha crispy chicken
orker ikke noe annet
er helt ferdig
![]()
Jeg så på det i dagmen forstår ikke helt. Er det ett spørrespill? Om landene ?
Ja da hadde jeg å gjort dethehe ja hadde vært et kriterie om vi måtte hatt ny bil og, men så fikk vi plass så da drøyer vi![]()
Det ble veldig mye stresså guri det var mye dable det bare stress, eller hyggelig og?
Vi har hatt besøk av pappa som kom med sykkelen til storebror, handla mat og vært på skobutikken. laget hjemmelaget pizza, det var nok for megsliten!
Ja da hadde jeg å gjort detmen vi hadde bare en sedan
hadde jo ikke plass til noe
![]()
Det ble veldig mye stresslitt kos ja men utrolig høylytt dag
Kommer til å slukne som ett lys i kveld
Fått gjort mye du ågodt det er kveld nå <3
Ja det er sånamme det da!!![]()
Notabenehvilken butikk så du det?
Ja det er såså gleder meg til mat
ikke spist mer en 1 egg, en stripe sjokolade, 4 druer , ett kakestykke å en. Skive i dag
Så nå skjønner bli ekstra godt![]()