haha ja det er litt teitHaha nei det er så mye der inne at jeg orker ikke gå inn en gang :/ å mange poster jo samme tråden som andre har postet for 5 min siden :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha ja det er litt teitHaha nei det er så mye der inne at jeg orker ikke gå inn en gang :/ å mange poster jo samme tråden som andre har postet for 5 min siden :/
yesJa det må du da![]()
Føler jeg må ta meg tid til det.Godt gjort![]()
![]()
Ja vet det. Sier ikke nei til denAlle kjemper for å få den vesken så blir så masse kaos![]()
NeidaVet ikke. Jeg gidder ikke sitte å finne ting å svare på eller mene noe om, bare for å få opp innleggene, så interessert er jeg ikke I de premiene.
vi er vakre uansett om vi har 1 eller 100Klart han syntesmin sier ikke noe
men han er jo vandt med slle de jeg har
hehe men han liker bollemagen
haha
Burde vel anskaffe det hvis det ikke gir seg ja. Godt det finnes midler!jeg må ha gavison
Ikke santNei - morsomt hvor ulikt det er![]()
hehe...ja jo..ser den. jeg kjempa i grunn lite syns jeg menAlle kjemper for å få den vesken så blir så masse kaos![]()
Ka det er det virkelighaha ja det er litt teit
ja heldigvisBurde vel anskaffe det hvis det ikke gir seg ja. Godt det finnes midler!
ser den.Ka det er det virkeligså jeg orker ikke
![]()
Ja, men ser at jeg ligger lengre bak enn jeg hadde tenkt til å begynne med, men eier ikke konkurranse instinkt så bryr meg ikke om detNeidamen slik som vi skravler så er det jo veldig lette mål
å jeg tenker de vill jo ha innleggene opp
![]()
NeiJa vet det. Sier ikke nei til denmen gidder ikke bare drive å finne på ting for å lage nye tråder, for må jo holde dem inne på generelt å, for tror ikke detter så mange som går inn på de andre underforuma
Det er helt santvi er vakre uansett om vi har 1 eller 100![]()
jeg har ikke så mye på magen...fått 2 nå dette svangerskapet.
så har jeg noe fra før mellom låra![]()
Ja det gjør de. Men den er ikke så viktig for meg. Å orker ikke tanken på å måtte vri hjernen for å finne på noe å lage tråd omNeimen moderatorerne sjekker alle forumene
spent viktig å være aktiv på alle
![]()
Men det var ikke så ille sist mnd. Da var det masse spennende tråderhehe...ja jo..ser den. jeg kjempa i grunn lite syns jeg men![]()