HeiHei dere![]()
Håper du har hatt en flott dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiHei dere![]()
hehe ja..men ikke mer enn 30 minHehe fikk han virkelig tid til dethehe
helt magiskHei
Håper du har hatt en flott dagog at disneyland var morro.
Hehehe høres søt ut dahehe den var egentlig til store barn haha.
Skal prøve få tatt. Men helt enkel rosa ensfarga med liten ole brumm på brystet![]()
hun jeg er tante til liker sliktIkke santså håper hun blir fornøyd
![]()
ja hehe. str 14år hehe.Hehehe høres søt ut da![]()
spiller vell ingen rolle hvem den er til bare den passer
![]()
![]()
Helt greit det daI dag har det vært 22 grader, men overskyet
mhm. i morgen er det meldt regn:/Helt greit det daikke for varmt å ikke for kaldt heller
![]()
RartVeetuu ka ...nei...de har kun sandaler og tøfler...hehe..men han ville ha tøfler så det fikk han
Ikke rart den satt som ett pølse skinn over magen daja hehe. str 14år hehe.
prøvde den på. og satt som pølseskinn over magen mens ellers fin. så passer bra som ikke gravid![]()
Ja jeg forsto dethelt magiskVi har vært der siden 10.00i dag og til 17.30
![]()
Hvor dere skal i morgen?og badedrakten mannen kjøpte var veldig fin faktisk . ikke brukt den enda da. men i morgen blir det
ja. syns jeg helt klart. hadde med mange andre på ...men men. han fikk masse annet fint.Rartde burde hatt sko å
men godt at han fikk tøffler da hvertfall
å tenker han er fornøyd uansett
![]()
ja hihiDet er jo kjempe gøy![]()
![]()
nei hehe. det kan du siIkke rart den satt som ett pølse skinn over magen dahehe
jada og handlet gaver.Ja jeg forsto dethar lest meg gjennom 60 innlegg ca, så morro at du fant kjole og tøfler da
og at dere har hatt bra vær
![]()
Det er nok stiligja. syns jeg helt klart. hadde med mange andre på ...men men. han fikk masse annet fint.
bamse med mikkemus i trylledrakt.
Hun ene jeg snakket med snakket om de kunne ha i adidasbutikken i sentrum av paris. En kjent esklusiv handlegate der champs elysee eller hvordan man skriver det. adidas ole brumm sko.