Skravletråd september

Haha, ja. :p er forferdelig når jeg må sove uten de på natta når de skal skiftes. Ser ikke en pøkk og treffer døra hver gang jeg må opp :p hahah
Haha :p bruker endagslinser jeg da,så har brillene når jeg må opp på do om natta..men er såpass lommekjent her hjemme nå,så kan gå uten de også,men må holde ene handa langs veggen :p

Haha :p bruker endagslinser jeg da,så har brillene når jeg må opp på do om natta..men er såpass lommekjent her hjemme nå,så kan gå uten de også,men må holde ene handa langs veggen :p
Vi har ikke bodd her så lenge til at jeg er såpass kjent at jeg ikke går i dørkarmen eller så. Knea mine får gjennomgå en gang i måneden når de skiftes :p

Endags? Det prøvde jeg i et halvt år. Baaare stress for jeg hater å sette de i :p

Vi har ikke bodd her så lenge til at jeg er såpass kjent at jeg ikke går i dørkarmen eller så. Knea mine får gjennomgå en gang i måneden når de skiftes :p

Endags? Det prøvde jeg i et halvt år. Baaare stress for jeg hater å sette de i :p
Hehe...ser det for meg :p vært mye klabb og babb her også oppgjennom årene :p
Har bestandig hatt endags jeg...vanesak nå,så ;)

Skal være silkebånd i borden øverst og 2 knapper på hvert bein i borden nederst ;)
8c76fb63f1768fccbfa9fc5d3da6d022
Oj så flott den er! Kan jeg spørre om hvor man finner oppskrift på den? :)

Hehe...ser det for meg :p vært mye klabb og babb her også oppgjennom årene :p
Har bestandig hatt endags jeg...vanesak nå,så ;)
Samboer får seg en latter av meg den kvelden og natta :p ja, man blir alltids vant til det :)

Samboer får seg en latter av meg den kvelden og natta :p ja, man blir alltids vant til det :)
Har kommet til å flirt jeg også ja :p
Ja,har brukt det nå i snart 17år så :p

Tror det blir taco. Han hadde ikke handlet inn. Men er hjemme om en drøy halvtime. Så får handlet før vi henter lillemor :)

Ble det en god treningsøkt i dag? :)
Taco er snadder:D

Ble en løpetur pga denne forbaskede snekkerne her:P
Kort runde da, 5 km:)

Taco er snadder:D

Ble en løpetur pga denne forbaskede snekkerne her:P
Kort runde da, 5 km:)
Taco er obligatorisk når det ee fredag :P

Kort og kort. 5 km er en god løpetur det da! Driver de og bygger på treningsrommet eller?

Back
Topp