Jepp, intet nyttAlt er ved det normale med andre ord![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, intet nyttAlt er ved det normale med andre ord![]()
Nesten like blind vi dahaha
![]()
Jippi, heldige duyes ! mannen skal få hente nye vognposen som har ankommet postkontoret idag !jippi !
![]()
Det enkleste er ofte det besteHa ha du er så enkel
HahaHaha, ja.er forferdelig når jeg må sove uten de på natta når de skal skiftes. Ser ikke en pøkk og treffer døra hver gang jeg må opp
hahah
Inatt var iallefall en god startDa krysser vi fingre![]()
Tror det blir taco. Han hadde ikke handlet inn. Men er hjemme om en drøy halvtime. Så får handlet før vi henter lillemorHåper han har kjøpt noe godt![]()
Vi har ikke bodd her så lenge til at jeg er såpass kjent at jeg ikke går i dørkarmen eller så. Knea mine får gjennomgå en gang i måneden når de skiftesHahabruker endagslinser jeg da,så har brillene når jeg må opp på do om natta..men er såpass lommekjent her hjemme nå,så kan gå uten de også,men må holde ene handa langs veggen
![]()
Må snart komme meg i dusjen
Hehe...ser det for megVi har ikke bodd her så lenge til at jeg er såpass kjent at jeg ikke går i dørkarmen eller så. Knea mine får gjennomgå en gang i måneden når de skiftes![]()
Endags? Det prøvde jeg i et halvt år. Baaare stress for jeg hater å sette de i![]()
Oj så flott den er! Kan jeg spørre om hvor man finner oppskrift på den?Skal være silkebånd i borden øverst og 2 knapper på hvert bein i borden nederst
![]()
Samboer får seg en latter av meg den kvelden og nattaHehe...ser det for megvært mye klabb og babb her også oppgjennom årene
Har bestandig hatt endags jeg...vanesak nå,så![]()
Så flink du erSkal være silkebånd i borden øverst og 2 knapper på hvert bein i borden nederst
![]()
Har kommet til å flirt jeg også jaSamboer får seg en latter av meg den kvelden og nattaja, man blir alltids vant til det
![]()
Der har jeg vært etter en løpeturMå snart komme meg i dusjen
Helt klartInatt var iallefall en god start![]()
Taco er snadderTror det blir taco. Han hadde ikke handlet inn. Men er hjemme om en drøy halvtime. Så får handlet før vi henter lillemor
Ble det en god treningsøkt i dag?![]()
Taco er obligatorisk når det ee fredagTaco er snadder
Ble en løpetur pga denne forbaskede snekkerne her
Kort runde da, 5 km![]()