God morgen alle sammen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så det på sumo ofte jegSå jeg sovnet ofte før det begynte![]()
Hva skal dere i dag?
Oj da må man bare skravle i vei daDere skravlet MINDRE i går enn resten av uken, men alikevel klarte dere å skravle over 7000 innlegg. *klapper*
UTFORDRING!!!!!!!
Om dere klarer å skravle over 10.000 innlegg i dag, så skal dere i morgen få ett hint til en av oktober topp 100 premiene!!!
Utfordrer alle til å komme seg opp av sofaen, stolen, senga eller hvor nå enn du er, kom dere ut å ta ett koselig bildet av hvordan det ser ut utenfor der du er. Førstemann til å gjøre dette lager en egen tråd om det, og resten følger på å poster i den tråden. Hvem vil begynne?
Spred ordet, kom igjen å skravle!!![]()
Hatt en fin dag?
Ja veldig finHar du noe blogg/nettside eller sånt også eller?
Jeg så mye annet på sumo, så jeg glemte det heltJeg så det på sumo ofte jeg
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Da håper vi på litt liv utover ettermiddagen/kveldenDere skravlet MINDRE i går enn resten av uken, men alikevel klarte dere å skravle over 7000 innlegg. *klapper*
UTFORDRING!!!!!!!
Om dere klarer å skravle over 10.000 innlegg i dag, så skal dere i morgen få ett hint til en av oktober topp 100 premiene!!!
Utfordrer alle til å komme seg opp av sofaen, stolen, senga eller hvor nå enn du er, kom dere ut å ta ett koselig bildet av hvordan det ser ut utenfor der du er. Førstemann til å gjøre dette lager en egen tråd om det, og resten følger på å poster i den tråden. Hvem vil begynne?
Spred ordet, kom igjen å skravle!!![]()
Vi får besøkStrålende sol, så bør komme meg ut. Snuppa er ikke helt i humør idag, så får se om det blir anledning til det. Enn du?
Makan kan da ikke glemme detJeg så mye annet på sumo, så jeg glemte det helt![]()
Nei. Men håper han lærer fortHan vet virkelig ikke sitt eget beste
Sov godt og tungt(jeg sover til vanlig veldig lett) til klokka til samboeren ringte, sov da av og på til 9.50. Da gadd jeg ikke mer..God morgensovet godt?
mye gøy på sumoJeg så mye annet på sumo, så jeg glemte det helt![]()
Nei nei nei gjør vi ikke detDa håper vi på litt liv utover ettermiddagen/kvelden![]()
Veldig godtSov godt og tungt(jeg sover til vanlig veldig lett) til klokka til samboeren ringte, sov da av og på til 9.50. Da gadd jeg ikke mer..
Du da?![]()
Ja, det er detmye gøy på sumo![]()
Kan jo ikke huske alt hellerMakan kan da ikke glemme det
Vi får besøkSolen skinner så må ut på tur
![]()
Hva så du på sumo da?Kan jo ikke huske alt heller![]()
HeheOj! Imponerende![]()